La circ

Vineri seara S. a mers la circ pentru prima oara in viata lui. Tatal lui S. mi-a spus ca a fost un spectacol foarte reusit, de calitate, iar eu sunt tare bucuroasa ca baietelul meu s-a intalnit cu lumea circului. Desi la inceput a stat deoparte (asa e el, un observator, pana analizeaza mediul nou in care se afla), a venit acasa foarte incantat de numerele cu animale. Mi-a povestit de elefanti, de caluti si de camile- deci cred ca aceste animale l-au impresionat mai mult decat clovnii si jonglerii.

Mi-as fi dorit tare mult sa pastram macar un pic din magia circului, si m-am gandit multa vreme cum as putea face asta- cum altfel decat prin lectura unei carti. In miez de noapte mi-a venit in minte faptul ca noi avem o carte extrem de potrivita, exact cu ceea ce i-a placut lui S. cel mai mult la circ: Dumbo, din colectia Disney distribuita de ziarul Adevarul. Intr-adevar, nu am dat gres- S.   a rememorat tot ce vazuse cu o seara inainte la circ, a inteles acum unele lucruri pe care nu le pricepuse prea bine, si a fost foarte atent la povestea micului elefant cu urechi mari, care a devenit primul elefant zburator si foarte celebru.

Povestea nu ar fi avut atata farmec fara seara spectacolului de circ, si sunt sigura ca Dumbo va deveni unul dintre personajele favorite ale lui S., pentru ca l-a indragit foarte tare.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Camelia

     /  3 Iulie 2012

    Wow, de-abia astept sa trecem si noi prin experienta aceasta…sper sa fie la fel de reusita ca a voastra!

    Răspunde
  2. mai este cartea cu Tobias😉

    Răspunde
    • La ea m-am gandit prima oara,citisem la tine si la Laura despre ea. Dar noi nu o avem. Iti dai seama ce bucuroasa am fost cand mi-am amintit de Dumbo! Ar fi fost asa de pacat sa las asa o experienta de faina neexploatata la maximum.

      Răspunde
  3. Ce fain! Pe I. inca nu am dus-o inca! Stii cat de frica ii de clovni … mi-e teama sa n-o ia la fuga prin multime!:))

    Răspunde
    • Ai dreptate, deocamdata e prudent sa o lasi linistita…am auzit ca e foarte frecventa teama de clovni😦

      Răspunde

Lasă un răspuns

