Vietuitoarele marine, un acvariu si o runda de pescuit

Astazi am avut o foarte frumoasa activitate cu S., cum de altfel s-a intamplat in fiecare zi a Maratonului de citit. Insa cea de azi mi s-a parut un pic mai speciala, pentru ca am avut si niste materiale deosebite.

Pentru inceput, am confectionat impreuna cu S. un acvariu de carton, pentru care adun materiale de multe vreme, de cand mi-a cazut cu tronc cel confectionat de Roxana. Am adunat diverse cutii si cartoane de la jucariile primite de S. si Cati, si am facut un fond de bule albastre intr-o cutie deschisa:

S. m-a ajutat sa lipesc hartie glasata peste cutie, tot el alegand si culorile: albastru si verde inchis:

 Dupa ce acvariul a fost gata (desi eu l-as fi ornat cu abtibilduri cu tema marina- dar S. nu a doit- poate data viitoare), l-am pus un pic deoparte si am citit impreuna volumul despre vietuitoarele marine din Encivlopedia Disney:

A fost foarte interesant, chiar si eu am invatat lucruri noi.

Apoi am scos pestisorii minunati, care ne-au fost imprumutati, iar daca doriti sa va faceti si voi la fel urmati acest tutorial– multumim o tona, S. a fost fascinat de ei!

A pescuit intr-o veselie (la undita, nu stiu de ce, ii spune fundita🙂 ).

Pe masura ce S. pescuia, priveam fiecare pestisor prin 4 palete din folie transparenta si colorata, pentru a vedea cum se schimba culoarea- cel mai spectaculos, cu schimbarile cele mai evidente, a fost cel albastru:

Pentru noi a fost o lectie cu adevarat frumoasa si interesanta!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Ce activitate frumoasa! Ne place mult acvariul, facem si noi!

    Răspunde
  2. ce idee minunata cu foile colorate transparente! sigur vom face si noi ceva similar!
    distractie placuta cu pescuitul la „fundita” :))

    Răspunde
    • Da, sa stii ca noi am mai facut asa cu S., aveam niste cutii transparente su colorate. Ii plac mult experimentele de felul asta.

      Răspunde
  3. sunt foarte instructive cartile din colestia Enciclopedia Disney! Volumele au un design frumos iar informatiile sunt diverse si bine redate ! La noi in casa sunt bine primite si le tot citim-recitim:)

    Răspunde
    • Cel putin saptamana asta a maratonului de citit le-am folosit o multime! Ori de cate ori nu gasesc o carte care sa se potriveasca cu o tematica pe care vreau sa o exploram, ele imi vin in ajutor.

      Răspunde
  4. Ah! Ce minunatie! Pescuitul vara e o placere, nu-i asa?!🙂 Si daca mai adaugi si ca pestisorii isi schimba culoarea sub folii colorate… grozav va mai distrati voi!🙂 Foarte frumos acvariu vostru, iar pestisorii sunt adorabili! Va multumim ca ne impartasiti din experientele voastre! Cat despre enciclopedie, noi avem toata colectia si nu ne dezlipim de ea!🙂 Va imbratisam cu drag si va dorim vara frumoasa! A, da si… fir intins!🙂

    Răspunde
    • Multumim, va invitam si pe voi la o partida pe pescuit…si cum mai toate lucrurile devin virtuale in ultima vreme, sa fie si asta macar virtuala🙂

      Răspunde
  1. Pescuim « doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

