Peppa si ochelarii pierduti

Printre cartile cu Peppa imprumutate in ultima vreme se afla si o carticica cu ferestre- Lost Glasses.

Am citit-o impreuna cu S., si mi-a venit ideea de a-l invata un joc al copilariei mele: cautarea cald-rece.

S. a venit de la bunici cu o pereche de ochelari haiosi de petrecere, si i-am ascuns intr-o camera, intr-o cutie. I-am spus ca trebuie sa ii gaseasca, dar cand se va afla la distanta de ei eu voi striga „rece”, iar cand va fi aproape voi spuen „cald”. A durat ceva vreme pana a inteles regulile jocului, dar pana la urma s-a prins, iar data viitoare se va bucura si mai mult d joc. Am dat startul cautarii langa usa de la intrare. Am strigat „rece” pana a ajuns langa cutia cu pricina, dar i-a luat cateva minute sa peiceapa ca, atunci cand spun „cald”, e mai aproape de tinta. Pana la urma a gasit ochelarii:

Iata un baietel fericit si deghizat:

Spor la joaca si voua!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Camelia

     /  1 Iulie 2012

    :)))))) Suuuper idee si super deghizare! Cred ca v-ati distrat de minune!

    Răspunde
  2. hihihi….ce haios e!!!!cred ca s-a distrat de minune!!!
    pai sa sti ca D., ca e mai mare se incurca la joculetul acesta, dar si lui ii place. Noi am adaugat si fierbinte :))) adica , cand se afla ffff aproape de „locul cu pricina”-unde este obiectul ascuns, sa nu plece de acolo….sa caute bine ca este chiar sub nasul lui :)))

    Răspunde
    • Ei, firbinte, caldut, am adaugat si eu. Acum, ca a inteles despre ce e vorba, sper sa se descurce data viitoare🙂

      Răspunde
  3. :))
    e unul din primele jocuri pe care le-am facut cu Daria cand avea 3 ani si ceva
    foarte bun jocul pentru atentie, pentru concentrare si invatarea rabdarii😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

