Raluca si ingerul pazitor

Raluca si ingerul pazitor, scrisa de Semida David si aparuta la Cluj Napoca in 2008, este o poveste bilingva (romana si engleza) despre intalnirea unei fetite cu ingerul ei pazitor, si importanta faptelor bune pentru ca relatia dintre ei sa fie armonioasa. Exista si o a doua carte, Raluca si ingerul armoniei– care continua povestea fetitelor si a intalnirilor lor cu ingerii.

Recunosc ca intaia oara cand am pus mana pe aceasta carticica m-am simtit flatata, pentru ca personajul principal este tiza mea🙂.

M-am gandit insa ca e prea complexa pentru S., cu textul destul de amplu- dar baietelului meu se pare ca i-a placut. In afara de povestirile biblice in care apareau ingeri, nu cred ca i-am mai citit vreodata o carte despre ingeri. S. insa s-a aratat destul de interesat, mai ales ca exista o scena in care Raluca si prietenele ei se joaca „de-a spitalul”. Am putut sa discutam despre morala povestirii, despre importanta faptelor bine si a purtarii frumoase fata de ceilalti tovarasi de joaca.

Aveam in rezerva mea de crafts si cartoane colorate chiar craft-ul potrivit- un sablon de inger desenat pe o farfurie de carton.

Apoi S. l-a colorat, dupa puterile lui- si cum el nu este fan colorat (desi ar trebui sa facem aceasta activitate mai des, ca o pregatire pentru gradinita), a durat mai mult si a fost nevoie de mai multa putere de convingere decat la realizarea oricarui alt craft de pana acum.

 Va doresc sa aveti o zi plina de armonie azi!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. nu am mai vazut de multa vreme o revista Meki,dar un an de zile cat am cumparat de la gradi’ aceasta revista am gasit in fiecare numar povesti cu / despre ingeri – daca vrei,caut revistele noastre mai vechi si ti le scanez/fotografiez sa iti trimit povestile🙂
    p.s.: imi place craftul cu ingerasul;trebuie sa cumpar si eu farfurii de carton albe😉

    Răspunde
  2. Ce frumos a iesit ingerasul! Trebuie sa incercam si noi!

    Răspunde
    • E simplu tare de facut, mai ales daca ai sablonul- sigur ii va placea I.-ei. Il puteti decora in mii de feluri!

      Răspunde

Lasă un răspuns

