Catelusul murdar

Catelusul murdar e o carte pop up superba, aparuta la editura Crisan, scrisa de Gordon Volke si ilustrata de Robert Toon. Prima data am vazut-o la Ursuletii nazdravani, iar Coca a facut si un filmulet de prezentare, care merita vazut. Pupi e un catelus care astazi vrea sa se joace de-a brutarul in noroi, si sa faca placintele de lut. Doar ca nici unul dintre prietenii lui care locuiesc in padure sau pe camp nu se poate juca cu el. Se intoarce trist la ferma, dar acolo gaseste un nou prieten, dispus sa se joace chiar in noroi!

Dupa ce i-am citit-o lui S., am decis sa o punem in scena, nu inainte de a-i construi catelusului Pupi o casuta (si tare ma felicit ca n-am aruncat acea cutie de panetone- de mult imi propusesem sa o arunc!). Asadar am invelit cutia in hartie glasata, iar S. a ales si culorile (rosu si galben) si m-a ajutat sa o si lipesc- si i-am taiat o usa.

Am pus catelul in cusca, pregatindu-l sa iasa afara la joaca (vacuta de langa casa e pusa acolo pentru a arata ca actiunea incepe la o ferma, da?🙂

 Nu e o opera de arta casuta noastra, dar cel mai important e faptul ca S. a participat din plin la mesterirea ei. Am asezat apoi animalele de plus de-a lungul unei poteci (a trebuit sa mai improvizam noi: bursucul a fost o maimuta, Pasarel era o rata, vulpea un leu, ursul era alb, iar purcelul verde. All in all, am recreat povestea si S. a fost fericit ca le-am facut pe personaje sa vorbeasca, in ultima vreme e disperat dupa dialoguri.

Recomand cartea din toata inima, si multumim celor care au facut posibil sa o citim si noi!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. asta e partea preferata a celor mici:discutii! ce s-ar face daca nu ar vorbi???? sigur ca tot ar vorbi :)))
    distractie placuta in continuare si spor la invatat

    Răspunde
    • Da, orice joc am face, S. incepe sa dramatizeze, sa creeze dialoguri. Eu sunt cea mai fara de chef zilele astea😦

      Răspunde
  2. Imi place foarte mult modul in care ai adaptat povestea la ceea ce ii place lui S. acum sa faca cel mai mult! Va felicit, v-ati jucat foarte frumos!

    Răspunde
  3. Frumoasa joaca voastra, si I. i-ar fi placut mult!

    Răspunde

Lasă un răspuns

