Magnetic sau nu?

Tot rasfoind bloguri cu activitati interesante, am dat peste aceasta postare care mi-a atras imediat atentia. Este vorba de tot felul de sticle experimentale, si sunt sigura ca S. ar fi extrem de incantat sa le aiba pe toate. Pe toate chiar nu am cum sa i le fac, dar cate una din cand in cand ma voi stradui, mai ales ca in general voi recicla materiale pentru aceste sticle si nu voi investi prea mult in realizarea lor.

Pentru inceput, am refolosit un recipient cosmetic transparent si gol, precum si resturile de paie si pipecleaners ramase de la activitatea noastra cu forme din paie (lui S. i-a venit intr-o dimineata cheful de taiat paie cu foarfeca, asa ca nu a mai trebuit sa fac eu umplutura pentru sticla).

In sticla am pus rapid bucatile de paie si de pipecleaners, am sigilat capacul si, voila: prima noastra sticla experimentala!

Cu ajutorul unui magnet puternic, S. a putut observa ca anumite obiecte din sticla se lipesc de magnet si pot fi ridicate pe peretele recipientului, pe cand altele nu. I-am explicat si principiul din spatele acestul fenomen, iar el s-a grabit sa il lamureasca si pe tati.

 Urmatoarea sticla, la fel de usor de facut, va fi cea cu obiecte care plutesc sau care se scufunda. Voi ce preferinte aveti? Pe care v-ar placea sa reusiti sa o faceti?

Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Ingenios! Deși Alina este micuță pentru asa ceva,eu totuși i le voi arata pe amândouă!Bravo! Felicitări!
    PS:de mult timp vroiam sa te felicit pentru blogul tău.Este super educativ!
    Felicitări din nou pentru toată munca depusa și mii de mulțumiri pentru faptul ca împarți cu noi ceea ce faci cu S.
    Căpșunica ce mai face?

    Răspunde
  2. Raluca, mie toate imi plac!!! Si eu caut un magnet puternic, nici nu mai stiu de cand, pentru ca vreau sa fac o busola :((((
    Imi place mult activitatea, imi imaginez cat de incantat trebuie sa fi fost S.!

    Răspunde
    • Ei, sigur vei gasi, ai un super magazin acolo langa tine- un pont- stiu ca fratele meu scotea niste magneti fff putenici din calculatoare- oare A. nu are acces la asa ceva?

      Răspunde

Lasă un răspuns

