Distractie cu animale

Despre carticica cu pagini de fetru v-am mai povestit eu.

Ei bine, ea a fost baza tematica pentru o activitate  cu animale salbatice. Mai intai am citit cartea si am potrivit animalele de fetru la locul lor pe pagina (un inceput, pentru ca pana acum S. nu vroia decat sa le suprapuna peste cele desenate deja pe pagina cu text). Cititul si asezatul animalelor ne-a luat ceva timp, pentru ca S. dorea sa faca si dialoguri intre animale, sau sa ma intrebe cate ceva despre unele dintre ele.

picturarola1

Apoi am facut activitatea planificata, pentru care am folosit:

  • o bucata mare de hartie, dintr-o rola de la Ikea, cu care am acoperit toata masa (lipind-o cu scotch la capete)
  • un carton circular, ramas de la o rola cu abtibilduri (ideea am vazut-o aici si mi-a placut- atunci m-am felicitat si pentru ca nu am aruncat rola cu pricina- stiam eu ca o voi folosi la ceva pana la urma!)
  • abtibilduri cu animale salbatice (dintre cele intalnite in carte)
  • fingerpaint

 

Am lipit impreuna cu S. animalele pe rola de carton, creand un fel de stampile. Apoi am mers la bucatarie si l-am lasat sa se desfasoare cum doreste, pictand fie cu rola, fie cu degetul, fie cu palma intreaga. Pentru ca nu mai pictase se multa vreme, s-a bucurat foarte mult.

picturarola2

A fost un succes total!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. :))) e entuziasmat e S. !! Si nu a incercat el sa picteze si cu piciorusele?:)))e un scump!!
    PE rola ai lipit abtibilduri din spuma, nu? mi se par iesite in relief…..

    Răspunde
    • Cu picioarele nu a pictat, dar s-a pictat pe picioare🙂 S-a lasat cu baita, in rest totul a fost usor de strans si de curatat. Da, abtibildurile erau din spuma, am avut un set cumparat de la Kaufland mai demult- toate maimutele le-am folosit la cantecel, dar au ramas multe alte animale.

      Răspunde
  2. Ce tareeeeeeee!!! Parca atat de entuziasmat nu l-am vazut niciodata pe S.!!!!!!!!!!!! Va felicit, idee a e superba!

    Răspunde
  3. Ce happy e S.!! A facut si feet-painting, sa inteleg?:))) Trebuie sa mai faceti asa ceva, da, mai ales acum cat e vara….

    Răspunde
  4. super distractie!!!!

    Răspunde
  5. Cat de fericit era S!! Si cat de original e suportul vostru de stampila facute in casa! Felicitari pentru inspiratie! Ai surprins o intreaga poveste in aceasta imagine! Te imbratisam cu drag!

    Răspunde
    • Da, Maria, i-a placut tare mult la S. sa picteze pe toata masa🙂 Stampila pe rola e o idee preluata de la Anca, dar a prins foarte bine🙂

      Răspunde
  6. Super idee! O vom incerca si noi, acum ca ne-am facut mai mari, dar cred ca voi iesi pe balcon. Cat despre role…am o cutie intreaga pentru reciclat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

