Forme de spuma, apa si un geam

Aveti cumva geamurile murdare?

Ei bine, inainte de a va ridica si a pune mana pe laveta si pulverizator, luati in considerare si urmatoarea activitate. Apoi, dupa ce copilul se distreaza bine, le puteti sterge linistite…

Mie mi-a placut aceasta activitate simpla si distractiva totodata, pentru care aveti nevoie de:

  • forme din spuma (dar fara a fi abtibilduri- puteti sa le decupati chiar voi din coli de spuma)
  • un penson
  • apa

Dar pentru ca tocmai alergam in Maratonul de citit, m-am gandit sa facem aceasta activitate distractiva pe langa o carte. Am ales o carte noua, pe care S. o indrageste: Vara– din colectia  Hoinari prin anotimpuri, aparuta la editura Casa.

geamlipit

Am pus de-o parte formele de spuma pe care S. le putea identifica si in carte, si am inceput cu acest exercitiu- S. a fost foarte concentrat sa gaseasca fluturasul, buburuza sau litera pe pagina unde ii indicam eu sa le caute. Fiind atat de marunte, a fost o adevarata provocare pentru el, insa se pare ca ii place, nu se lasa batut.

Dupa ce am treminat partea aceasta de activitate, am luat pensonul, apa si formele si ne-am dus la geam, unde S. le-a udat constiincios si le-a lipit- si vreau sa va spun ca sunt acolo si acum, dupa cateva zile bune!

E o alternativa buna la pictura, daca va hotarati sa faceti forme geometrice, cu ele copilul va putea alcatui figurine sau peisaje.

Poate fi adaptata, cu putina imaginatie, oricarei teme studiate, oricarei carti. Spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Ce frumos!!!🙂
    Deci, va plac cartile acelea…stiu ca le asteptai cu nerabdare.

    Răspunde
    • DA, le citeste, ar sta cu orele pe ele- cu o singura conditie: sa stau si eu cu el sa ii povestesc🙂

      Răspunde
  2. ce frumos v-ati jucat!!! Va felicit, ideea e excelenta!

    Răspunde

Lasă un răspuns

