Din nou la Ikea

Am reusit sa ajungem din nou la Ikea saptamana trecuta, si vreau sa va recomand doua lucruri pentru copii care mie mi s-au parut faine, utile si acceptabile ca pret: rola de hartie (15 lei)  si setul de cartoane colorate si foi de desen (20 de lei).

Iar la Bricostore am gasit o sumedenie de modele de autocolant, din care am luat (mai mult sau mai putin) cate un metru din cele pe care m-am gandit ca le voi putea folosi la activitati educative- 5,2 lei metrul din fiecare:

Preferatul meu este modelul cu flori, iar al lui S. cel tip tabla de sah🙂

Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Foarte faine achizitii! sa stii ca si mie imi place modelul cu tabla de sah! Hei, poate ar trebui sa incepeti sa-l invatati sah pe S. Cred ca i-ar place, fiind asa arhitect cum il stiu eu🙂 I. mi-a zis ieri ca si ea vrea sa invete, sa primeasca cupe la concursuri, ca si frate-su😉

    Răspunde
    • L-as invata sah, dar nu stiu nici eu🙂 Tatal meu a considerat ca e un joc de baieti si l-a invatat numai pe fratele meu. Sa vedem daca are el rabdare sa il invete…Acum, daca scot sahul, imprastie toate piesele, deci inca nu se merita.

      Răspunde
  2. luckyrock

     /  27 Iunie 2012

    cel rosu cu buline / puncte si tabla de sah, definitely!:D
    foarte fain autocolantul, abia astept sa vad ce lucrezi cu el.:)
    un sul de hartie de la Ikea trebuie sa cumpar si eu. am vazut si la Jysk.

    Răspunde
  3. sunt foarte interesante!
    abia astept sa vad ce realizati🙂
    incearca sa-i arati piesele de sah; poate se simte atras
    piticii mei sunt innebuniti dupa acest joc desi nu inteleg ei regulile :))

    Răspunde
  4. ce frumos e cel cu floricele🙂

    Răspunde
    • Din asta am luat cel mai mult- visez la o bucatarie cu flori roz (pe portelanuri, scaune pictate, samd) si poate ca voi face ceva si cu autocolantul asta.

      Răspunde

Lasă un răspuns

