Brown Bear, Brown Bear, What Do You See?

Auzisem atat de multe despre aceasta carte clasica pentru copii, scrisa de Eric Carle! Cand in sfarsit mi-a fost imprumutata (multumim!), am ramas uimita de frumusetea si puterea educativa a simplitatii ei.

Cartea se repeta ca un refren: Brown Bear, Brown Bear, what do you see? I see a red bird/ white dog/ blue horse/etc. looking at me. Cu ea se pot invata si repeta culorile, animalele si se pot face primele exercitii de citire.

Pentru ca este o carte atat de indragita, exista o multime de resurse de activitati si printables pe marginea ei, iar eu m-am oprit la cele de aici.

Am ales sa printez doua activitati- un joc de potrivire a animalului cu umbra si un story stick– foarte usor de confectionat, la care S. a participat din plin. Pentru el am avut nevoie de:

  • fisa printata
  • un bat de inghetata format mare (eu am folosit din acelea cu care doctorii controleaza copiii in gat)
  • lipici
  • foarfeca

Si iata rezultatul:

brownbearstick

 

As fi vrut sa vedem si acest video, in care cartea este superb cantata. Ramane pe data viitoare…

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Excelenta activitatea! Va felicit din suflet!

    Răspunde
  2. Foarte draguta cartea, se pot face atat de multe activitati interesante pe seama ei. Imi place tare mult story stick-ul, e o idee grozava! 🙂

    Răspunde
  3. ce frumos v-ati jucat! imi place mult!

    Răspunde

Lasă un răspuns

