Peppa Pig merge la spital

Din seria cartilor cu Peppa Pig, am primit sa citim una cu tema „spitaliceasca”- spre bucuria lui S.

Poneiul Pedro isi rupe piciorul si trebuie sa il puna in ghips, iar clasa intreaga merge sa-i faca o vizita la spital, afland totusi ca spitalele de copii nu sunt locuri chiar atat de serioase, ci au pereti colorati, iar asistentele isi servesc micutii pacienti cu mancarea la pat. Cum si S. a vizitat spitalul acum cateva saptamani, a putut sa confirme ca peretii sunt pictati🙂 Nimic insa despre mancare de spital, din fericire.

Bineinteles, figurina Peppa si figurina George au fost protagonistele cartii. Am numarat seringi si bete de presat limba pentru fiecare membru al familiei:

Pentru a continua tema spitalului, am facut doua jocuri pe fise printate- eu le-am simplifcat pentru S., si am repetat nomenclatura medicala in romana, nu in engleza:

Am facut si un joc de potrivire a imaginii cu umbra sa:

 Ghiciti de-a ce ne-am jucat in ziua urmatoare? Tot de-a doctorul!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

