Maratonul de citit

Stiam ca a inceput de mai multa vreme Maratonul de citit , editia a II-a, pe site-ul drag noua, Activitati pentru Copii…pentru ca o parte dintre prietenii nostri s-au inscris cu niste carti si activitati minunate.
Cand a inceput insa, noi eram in Anglia si nu ma asteptam nicidecum sa am timpul de a intra cu S. intr-o asemenea cursa, desi noi citim in mod regulat si facem activitati pe marginea acestor carti. Cu toate acestea, am primit cu imprumut (sau am cumparat) atat de multe carti in ultima vreme, jucandu-ne frumos inpirate de ele, incat mi-am spus ca ar fi pacat sa nu participam. Asadar, pe ultima suta de metri (concursul se incheie pe 1 iulie- iar regulamentul se poate citi aici– ne inrolam si noi in lista participantilor la maraton (un fel de sprint in cazul nostru :) ).

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

