Peppa Pig si dinozaurii

Cred ca cei mai multi dintre voi sunteti familiarizati cu amuzanta purcelusa Peppa- stiu ca S. se uita la episoade cu Peppa pe youtube inainte de a descoperi Mimimax-ul sau Jim Jam.

Iata ca saptamana aceasta am fost rasfatati de-a dreptul, imprumitandu-ni-se mai multe carti cu Peppa, cu ajutorul carora am repetat cateva lectii studiate in trecut.

Am reluat lectia recenta cu dinozauri, si am citit o carte cu Peppa, si al sau fratior George pasionat de… dinozauri- jucandu-ne cu familia de figurine pe care ne-a daruit-o Camelia si pentru care ii spunem un maaare multumesc! S. se joaca foarte mult cu ei, si nu citim nici o carte cu Peppa fara a pune in scena povestea cu ajutorul figurinelor din argila polimerica.

Am facut si un puzzle cu dinozauri, tip incastru, in care am recunoscut tipurile pe care S. le vazuse in desene animate- spre rusinea mea, nici eu nu stiu prea multe despre dinozauri si invat acum, impreuna cu baietelul meu de 3 ani.

Materialele acestea au intregit in mod simpatic prima noastra lectie despre dinozauri, si multumim o tona pentru ele!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Raluca, familia de purcelusi a ajuns exact unde trebuia, la un baietel care, evident, stie sa-i exploateze la maximum, ceea ce e fantastic!
    Ma bucur atat de mult ca am putut sa va fac aceasta bucurie, va pupic mult!

    Răspunde
    • Multumim din inima, Camelia- adevarul e ca se joaca foarte mult cu ei, si nici nu concepe sa citeasca vreo carte cu Peppa fara faimilia de purcelusi langa noi. Ii pune pe pagina iar eu trebuie sa dramatizez dialogul🙂

      Răspunde
  2. Adina B

     /  21 Iunie 2012

    Ce colectie frumoasa de carti cu Peppa!!😉 Sa stii ca si eu am ajuns la concluzia ca invat tot felul de lucruri noi impreuna cu I., pe care nu le stiam inainte (spre rusinea mea:))). Dar e distractiv asa, sa invatam impreuna, nu?

    Răspunde
  3. Foarte frumos!! Carticele sunt super!! de familia de purcelusi nu mai zic🙂

    Răspunde
    • Multumim, sa stii Coca ca S. a fost un baietel foarte binecuvantat in ultima vreme. Ne-au fost imprumutate numai carti una si una- multumim inca o data!!!

      Răspunde
  4. Raluca, ai dreptate: in fiecare zi invatam ceva nou alaturi de copiii nostri. Foarte frumoase carticelele si jocul vostru.

    Răspunde
  5. Foarte frumoase carticelele, iar purcelusii i-am admirat inca de cand i-am vazut la Camelia, face o treaba excelenta. Imi place cum va jucati. Am comandat si noi niste carti cu aceasta „purcica” de care fetele mele sunt indragostite (Maria canta toata ziua: „peppa pic” :D).

    Răspunde
  6. Raluca, atat de mult ma bucur ca ai revenit cu idei de activitati pentru S.🙂
    Si eu invat mereu lucruri noi, impreuna cu copilasii. Dinozaurii nu m-au pasionat niciodata, la scoala nu am invatat despre ei asa ca acum nu stiu nimic despre aceste animale disparute. Cand va veni vremea sa discutam despre ei, voi invata impreuna cu copilasii🙂

    Răspunde
    • Sa stii ca si S. a invatat mai multe in ultima vreme, de cand citim si studiem mai mult- sunt foarte bucuroasa ca reusesc sa il invat macar un lucru mic pe zi.

      Răspunde

Lasă un răspuns

