Lectia despre flori (1)

Saptamana ce tocmai a trecut am discutat cu S. despre flori. De multa vreme nu am avut atatea activitati organizate in jurul aceleiasi teme, iar el a fost bucuros de aceasta schimbare in bine. Pentru inceput, am folosit un puzzle in straturi care ne-a fost imprumutat (multumim mult!), si cu ajutorul caruia am studiat detaliat partile unei flori (i-am pomenit si despre gineceu si stamine, dar cred ca el a ramas doar cu petalele, polenul si tulpina florii):

Am citit apoi despre plante in Enciclopedia Disney, insistand pe partea cu florile:

 Spre seara am putut observa pe viu cele studiate peste zi- pentru ca ne-am plimbat la tara pe langa niste campuri superbe pline de flori. I-am aratat din nou partile unei plante, am repetat la ce folosesc ele, si pentru ca ne-a prins o ora mai tarzie, am bagat de seama ca florile isi inchid petalele si se duc si ele la culcare odata cu asfintitul:

A doua zi am continuat lectia…

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Wow, ce lectie frumoasa! Va felicit si astept cu nerabdare sa vad ce lectii mai organizeaza mami de S.!

    Răspunde
  2. Super! Chiar vroiam sa stiu si eu cum arata puzzle-ul ala in interior🙂

    Răspunde
  3. ce bine e cand putem sa le aratam natura de unde invata mai bine si mai repede😉

    Răspunde
  1. Despre scoala din casa noastra | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

