Doua activitati cu paie si pipecleaners

In week-end stau si rasfoiesc bloguri cu activitati pentru copii (bineinteles, cat timp sunt nevoita sa stau pe scaun pentru a-i da biberonul Catiushei), si am gasit aceasta idee usor de pus in practica. Eram cam sceptica in privinta ei, pana acum exercitiile de insirat nu au prins la S., dar am spus ca e suficient de usor de pus laolalta ca sa incerc.

Aveti nevoie de:

  • paie de baut
  • pipecleaners
  • foarfeca

Paiele se taie (eu am taiat parti mai mici si parti mai lungi), iar partea tip acordeon a paiului am pus-o deoparte pentru cea de-a doua activitate. Pipecleaners se taie in jumatate, apoi inca o data in jumatate. Se indoaie pentru a forma un unghi drept, cu ajutorul carora se conecteaza  paiele.

Din aceste elemente puteti face figuri geometrice, cifre, litere, etc.:

 Cea de a doua activitate este un simpla de insirat, cu resturile ramase de la prima activitate:

Nu ma asteptam ca aceste activitati sa prinda atat de bine la S., dar si-a facut o bratara, iar cu celelalte s-a jucat linistit in cateva randuri, iar eu cataloghez activitatea drept un succes🙂

Apoi materialele le-am folosit pentru o alta activitate, pe care o voi prezenta cat de curand.

Spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Vaiii, cat de mult imi place activitatea!!!! Preiau ideea, Raluca, multumim mult…de-abia astept sa o invit si pe M. la o asemenea delectare :)))

    Răspunde
    • Sigur ii va placea M.! Pana acum S. nu era incantat de activitati de insirat, dar cred ca s-a mai maturizat, a trecut intr-o alta etapa, e mai dispis sa stea sa migaleasca ceva mai mult timp- observ asta si cu alte jocuri.

      Răspunde
  2. Unde sa caut pipecleaners? Foarte frumoasa joaca!

    Răspunde
    • In magazinele pentru hobby, sau noi am gasit cateodata (nu mereu) la standurile cu obiecte cu pret fix din Kaufland (sau alte supermarketuri mari) sau la rechizite, in pachete cu alte obiecte pentru arts & crafts, cum ar fi bete de ingetata sau pompoane. Un loc unde sa mergi la sigur nu iti pot spune (in afara de sectia pentru arts and crafts de la Furnissa- dar acolo preturile sunt mari, si transportul la fel).

      Răspunde
  3. Într-adevăr frumoasă idee. Unde ai găsit pipecleaners?

    Răspunde
  4. Super idee!

    Răspunde

Lasă un răspuns

