La Rue

Cand eram mica petreceam ore intregi (la propriu) zgaindu-ma pe o pagina de catalog de Neckermann, unde erau prezentate papusile de portelan. Era visul meu sa vad una, s-o ating, s-o admir. Pe prima am primit-o cand am luat bacalaureatul, si bucuria mea a fost enorma atunci. La fel de mult imi plac si acum, iar o benevolenta coincidenta face ca visul copilariei mele sa fie din plin hranit in ultimii ani.
Prietenii nostri, parintii Sarei, au cel mai frumos magazin din Piatra Neamt, magazinul cu papusi de portelan.

Cateva dintre ele au poposit in vitrina si biblioteca mea, si imi umplu casa de finete si delicatete, ma transporta in atmosfera Angliei victoriene, pe care o iubesc si mai mult de cand am cunoscut-o pe viu.

La Rue, pe langa papusile de portelan fabricate in Germania, unele dintre ele fiind foarte pretioase, in colectii limitate, gazduieste si o colectie extraordinara de papusi de vinil cu nume renumite- Paola Reina, Sonja Hartmann, RF Collection si Toffee. Iar daca ati cautat papusa aceea sepeciala, care sa tina toata copilaria, poate si a copiilor si nepoatelor, papusa cu care sa se imprieteneasca generatii de fetite, jucandu-se cu ea, nu doar admirand-o, cum e cazul papusilor de portelan, atunci aruncati o privire in magazinul virtual- La Rue.

Eu le recomand din toata inima, sunt probabil papusile de cea mai buna calitate din lume, si nu au cum sa va dezamageasca.

 

 

Articolul precedent
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. papusile sunt foarte frumoase! totusi, consider ca fetita mea de 3 ani nu se poate juca cu ele, mai mult le-ar strica….ale arata bine in casa, asa, ca la tine…in plus, stiu ca sunt destul de scumpe…

    Răspunde
    • BIneinteles, pe cutia papusilor de portelan scrie 14+, deci nu sunt de joaca, sunt de colectie. Insa noi cunoaste o fetita de 3 ani si jumatate care se poarta foarte foarte frumos si delicat cu papusa ei de portelan. Cele de vinil, in schimb, sunt chiar pentru joaca, insa daca e vorba de un copil care zmotoceste papusile, poate e bine de asteptat pana la 5-6 ani pentru o papusa de firma. Cu privire la pret, asa e, ai dreptate- sunt scumpe (desi exista si reduceri)- dar asa e peste tot- o haina de cea mai buna calitate, de firma, costa mai mult decat una chinezeasca din piata. Iar papusile astea sunt echivaletul Chanel-ului in lumea papusilor🙂

      Răspunde
  2. Doamne, cat de frumoase sunt! Si eu am vazut „pe viu” pentru prima data in Belgia asemenea papusi si am ramas masca! Si acum sunt atat de fascinata de ele, avem si noi una, primita cadou de la draga noastra prietena care ne rasfata atat de mult si este randul fetitei mele sa admire in nestire aceasta minunatie. La inceput m-am temut si eu foarte tare…ca o va atinge, o va sparge etc, insa nici gand de asa ceva…se poarta cu ea cu o delicatete pe care acum i-o descopar (copiii sunt mult mai isteti decat credem noi :))))

    Răspunde
  3. Papusile Neckermann probabil au fost visul oricarei fetite in copilarie. Nu stiu insa la ce mai viseaza fetele si fetitele de acum.

    Răspunde
  4. o minunatie pentru casa sunt papusile vintage. foarte frumoase

    Răspunde
  5. Sunt foarte frumoase,avem si noi doua micute stil breloc,din Italia…la ei se dau drept marturie la botez…si bineinteles le tinem de decor…
    Sa le stapaniti sanatosi pe cele care le aveti,ma bucur ca va plac !

    Răspunde
    • Multumi, Gianina, sunt intr-adevar frumoase, mai ales daca iti place stilul vechi- eu am fost inebunita dupa ele de cand eram copil, si acum am multe si atat de frumoase…multe dintre ele primite cadou peste ani, dar si cumparate de prin tarile pe unde am fost.

      Răspunde
  6. Stii cumva cat ia de transport acest magazin?

    Răspunde

Lasă un răspuns

