Dinozauri…pana la urma

Cine a intrat intr-o dimineata pe blog, citind un articol despre o lectie cu pasari, probabil s-a mirat de ce acesta a disparut brusc. Iata explicatia: pasarea de pe puzzle-ul facut de noi era, de fapt, un dinozaur! Cum nu apucasem sa citesc cu S. cartile despre pasari, am decis sa le inlocuiesc rapid cu trei carti electronice despre dinozauri. Cel mai greu a fost sa il conving pe fiul meu ca „pasarea” nu e pasare, e un veritabil dinozaur, de vreme ce, semanand atat de mult cu o pasare, m-a indus in eroare si pe mine.

Reiau asadar postarea, facand corectiile de rigoare🙂

Ne-a fost imprumutat, zilele aceastea, un puzzle in straturi, de tip Montessori, cu anatomia unui dinozaur. Daca nu ati vazut niciodata un astfel de puzzle pe viu (ca mine, pana acum) vreau sa va spun ca e extraordinar! Dinozaurul este prezentat incepand de la schelet (primul strat), continuand cu organele, grasimea/muschii, si pielea. Aseara doar i l-am aratat lui S., si i-am explicat ce reprezinta fiecare strat, iar astazi ne vom juca „de-a operatia” si vom cauta sa ajungem la stomacul lui, pentru a face o „reparatie” imaginara :)

S. este un mare iubitor de analogii medicale, asa ca sper sa il incante propunerea mea.

Una dintre cartile folosite in studiul dinozaurilor este din seria celor descarcate la recomandarea Adinei, si stiu ca multe dintre voi ati reusit sa le descarcati atunci. Am rasfoit mult timp cartea pentru a ajunge la o specie de dinozaur care sa semene cu cel din puzzle, si am stabilit ca este vorba de un Ceratopsian ierbivor, cu gura ca un cioc, si anume un Psittacosaur. Bineinteles, eu nici nu stiam ca exista asa ceva, dinozaurii cei mai familiari mie (fara a avea pretentia ca ii cunosc dupa nume) sunt cei pe care ii vad la Taramul uitat de timp si T-REX Express, odata cu S.🙂

Am citit si carti pe care le-am descarcat gratuit de pe Amazon , tot gratie ponturilor Adinei.

Despre dinozauri cred ca vom face si alte activitati, deci vom avea si o continuare a acestei lectii.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Dupa operatie, sunt sigura ca S. va fi convins ca este un dinozaur! De-abia astept sa vad cum v-ati jucat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

