Masuta cu autocolant

La cele Doua fete cucuiete am tot vazut distractie cu autocolant, asa ca m-am gandit sa vad cum ar prinde si la S. , pentru ca e un bun exercitiu senzorial si de exersare a motricitatii fine.

Pentru o astfel de joaca, aveti nevoie de:

  • autocolant (cu cat mai mare e bucata, cu atat mai bine)- il puteti lipi pe o masuta, dar si vertical, cum am vazut la Vali;
  • foarfeca;
  • scotch;
  • obiecte marunte de lipit/sortat/ numarat.

Din pretiosul meu autocolant pe care il folosesc cu zgarcenie🙂 am sacrificat doua bucati mai mari, pe care le-am lipit cu fata lipicioasa in sus de masuta lui S.

Interesant a fost ca autocolantul rosu a ramas rosu, iar cel albastru  a fost argintiu pe partea lipicioasa. Am putut, asadar, sa recapitulam o culoare pe care S. o stie mai putin:

Ma asteptam ca S. sa se joace mai mult cu acest joc homemade– l-a atacat doar de doua ori, ultima oara sortand din proprie initiativa nasturii de pompoane:

Sunt sigura ca e o activitate care ii fascineaza pe toddleri, mai ales pe cei in jurul varstei de doi ani, dar daca folositi obiecte mici, nu uitati sa ii supravegeati cu atentie maxima!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

