Ulei, apa si culoare

Saptamanile trecute, inainte de plecarea nostra in Anglia, am facut cateva experimente despre care nu am apucat sa va povestesc. Unul dintre ele, despre care am citit pe blogul Cameliei, este foarte usor de pus in practica daca aveti cele necesare:

  • ulei
  • apa
  • tavite/farfuriute/capace
  • colorant (noi am folosit violet de gentiana)
  • pipeta

Am turnat in tavite putina apa si putin ulei (S. s-a ocupat de apa, eu de ulei), apoi am picurat cu pipeta colorantul. Am observat ca in tavita de ulei colorantul ramane sub forma de bobite, iar in tava cu apa se dilueaza si coloreaza toata apa.S. a vrut sa vada ce se intampla si daca toarna apa colorata in ulei, si a facut bule mai mari si mai deschis colorate in tavita cu ulei.

A fost un experiment simplu, dar care pe el l-a incantat.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Bravo, S.! Ce bine manevreaza pipeta! Asta e un semn excelent pentru viitoare activitati… Va pupic mult!

    Răspunde
    • Multumim, Camelia! Nu are rabdare sa transfere cantitati mai mari, dar cateva picaturi cu pipeta…merge🙂

      Răspunde
  2. foarte frumos joc!
    cand voi avea un pic de timp il pun si eu in aplicare cu cei mici😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

