Distractie la gheata pentru zile calduroase

Incepe din nou vremea buna si poate vom reusi sa programam mai multe iesiri la tara, iar pentru asta m-am pregatit din timp cu o activitate cu gheata. Anul trecut nu am facut cu S. nici una de genul acesta, dar anul acesta m-am gandit sa o incerc pe cea mai simpla dintre ele- ciocanitul obiectelor inghetate.

M-am pregatit din timp, si am ales cateva cutii si cutiute in care am pus mici obiecte sau figurine. Peste ele am turnat apa din belsug:

Le-am pus capacele si le-am varat in congelator:

Acolo sunt si acum🙂 . Aceasta este partea de pregatire a activitatii, iar la urmatoarea iesire pe vreme caniculara, ne inarmam cu un ciocan mai solid (de jucarie) sau unul mai finut (adevarat) si cu o geanta frigorifica, le transportam la tara si il las pe S. sa le ciocaneasca in voie, descoperind figurinele prinse in gheata. Voi reveni sa va povestesc daca a prins activitatea, dar cunoscandu-l pe el, sunt sigura ca va fi un succes.

Sursa de inspiratie a fost acest articol.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. De-abia astept sa vad cum le va sparge S.! Sunt sigura ca ii va face o maaare placere.

    Răspunde
    • Sper sa se distreze :: Ca prea multe alte activitati nu i-am pregatit pentru vara asta. We go with the flow~

      Răspunde
  2. abia astept sa ne povestesti cum s-a distrat S.!!! Sigur ii va placea mult, mult de tot.
    Si noi planuim asa ceva in curte, dar eu voi colora gheata :)))…pentru ca , daca D. vede dinainte sau banuieste ce este acolo , isi va pierde intresul :))…

    Răspunde
  1. Studii despre apa | Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

