Frugal Finds in England

Unul dintre motivele pentru care mi-a placut Anglia atat de mult e ca am gasit acolo un paradis al cumparaturilor, mai ales pentru lucrurile care ma intereseaza in mod deosebit- chestii pentru copii. Imi place sa fac cumparaturi in general, dar si mai mult imi place cand gasesc a good deal.

Recomandarile mele se vor indrepta, asadar, nu spre marile magazine unde gasesti, intr-adevar, lucruri de calitate, dar mai scumpe, ci spre locurile unde eu mi-am facut cumparaturile si am plecat foarte multumita.

Shrewsbury are o strada intreaga numai cu charity shops– magazine unde se vand lucruri noi si vechi, din donatii, si al caror profit merge spre acte de caritate. Majoritatea cartilor pentru copii, jocuri si cateva haine pentru mine le-am cumparat de acolo. Cartile sunt in general o lira cele mai mari, cateva pence cele mai mici. De acolo i-am cumparat lui S. un microscop foarte frumos, nou, chiar si cu bateriile incluse, si am dat pe el 3 lire. Tot de acolo am luat o „ferma de insecte” mica, cu doua lire, iar unul dintre cele mai dragi lucruri mie, un calendar de perete complet, din acelea ce se folosesc in gradinita pentru a invata zilele saptamanii, lunile, datele, anotimpurile si starea vremii- l-am gasit doar cu 2 lire.

Mi-am cumparat chestii decorative din portelan, perdele stil shabby shic, si cateva tablouri in print (nu originale) de care nu cred ca as putea gasi in Romania, pentru ca imi doresc o bucatarie florala.

Un alt loc pe care l-am vizitat cu drag a fost Poundland– un magazin de genul Dollar Store in America- unde fiecare obiect costa o lira. Unele lucruri chiar merita, si cu siguranta daca as fi vrut sa iau aceleasi lucruri in Romania m-ar fi costat mai mult.

Al treilea loc pe care il recomand pentru cumparaturi frugale este Homebargains– un supermarket unde gasesti brand-uri specific englezesti, la preturi acceptabile.

Stiu ca in Anglia cumparaturile se fac in functie de clasa sociala, si nu ai sa intalnesti pe cineva din high class in locurile vizitate de mine,  dar in mod cert nu asta m-a interesat pe mine, ci doar sa aduc o bucatica de Anglia acasa si s-o impart cu cat mai multi prieteni.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Raluca, cel mai mult ma bucur ca ai apucat sa te relaxezi la shopping! Ce sa spun, mi-as dori sa avem si noi asemenea magazine, iar calendarul de perete..no comment, e splendid!

    Răspunde
    • Camelia, eu sa stii ca m-am relaxat!!! Mi-am dorit atat de mult sa fac cumparaturi incat, spre disperarea lui Dani, am sacrificat timpul de vizitat. Dar acum rau imi pare tot ca nu am putut aduce mai multe🙂 Nu mai incapea nimic in masina !!!

      Răspunde
  2. Foarte frumos, Raluca…..ce ne-am mai fi plimbat si noi pe acolo :))
    Cel mai mult mi-ar fi placut magazinele cu carti si jucarii din lemn🙂

    Răspunde
    • Da, ai fi avut ce gasi! Stiu ca si tie iti plac chilipirurule- cred ca noi doua ne potrivim foarte bine la cumparaturi, Coca! Am intrat de vreo 7 ori cel putin pe articolul tau recomandat pe mail- e super tare!

      Răspunde
  3. Claudia

     /  3 Iunie 2012

    Superbe vasele de portelan, la fel si calendarul! Cred ca e o placere sa faci shopping in Anglia! Cred ca din magazinele cu obiecte pentru casa nu as iesi curand…:)

    Răspunde
    • Da, claudia, si partea faina e ca sunt exact pe stilul meu, mai victorian si mai shabby shic casa, si abia astept sa ma apuc sa decorez din nou🙂

      Răspunde
  4. oh Raluca, încă o dată mi-ai făcut un dor de a vizita Anglia! Chestiile tale decorative din porțelan sunt de-a dreptul fermecătoare! Tare îmi doresc și eu asemenea frumuseți! Să te bucuri de ele🙂

    Răspunde
    • Nico, cred ca ai gasi in Romania chestii asemanatoare in magazinele sh daca, bineinteles, iti surade sansa la cumparaturi🙂 Mai gaseam chestii faine intr-un magazin din Cluj cand eram studenta. Si acum am unele dintre ele.

      Răspunde
  1. Summer bucket list | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Marea evadare | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

