Franturi de Anglia

Va povesteam ieri ca Anglia mi se pare cea mai frumoasa tara dintre cele vazute de mine. Mi-am trait copilaria si adolescenta imaginandu-mi cozyness-ul dickensian si atmosfera victoriana, iar acum, vazandu-le, nu si-au pierdut nimic din farmec. Cand am iesit de pe autostrada am intrat intr-o veche zona rurala, unde English cottages aveau pereti de piatra si ziduri de piatra acoperite cu iedera si garduri vii inflorite si trandafiri sub ferestre.

Eu parc mai frumos ca in Shrewbury, Shropshire, nu am mai vazut, si pana acum am fost in multe tari, pe trei continente. Era un parc mare, tipic englezesc, cu gazoane intinse pe care tinerii se tolaneau fara sfiala. Am descoperit o minunata gradina tainuita…ei bine, nu chiar asa, dar m-a dus cu gandul exact la cartea cu pricina- o puteti vedea in cea dintai fotografie. Flori, un rau cu podet de lemn si piatra, un copac inflorit in mov, bondari si libelule, cred ca am fi vazut si veverite daca am fi zabovit mai mult.

 Pentru ca se apropie Jubileul Reginei si Olimpiada, mai toate vitrinele erau decorate in culorile nationale- mai sus se vede vitrina magazinului Marks&Spencer, in care se oglindeste o veche casuta cu barne de lemn.Despre cumparaturi frugale, despre oamenii minunati pe care i-am cunoscut sau revazut in calatoria aceasta si despre Cati Capsunica in „episoadele viitoare”.

Pana atunci, va rog sa rostiti o rugaciune pentru Cati, care s-a procopsit cu o foarte urata enterocolita. Niciodata n-am vazut-o asa de bolnava si sunt ingrijorata pentru ea.

Articolul următor
Lasă un comentariu

21 comentarii

  1. buna mami. fotografiile sunt magnifice…ptr Cati , iti pot recomanda Eridiarom, este si ptr copilasi mici, este pe baza de plante , afine, (acum daca nu are ceva restrictii)…dar cauta mai multe despre el pe net. sanatate

    Răspunde
  2. Sanatate fetitei!:)

    Răspunde
  3. Raluca, o pupicam dulce pe Cati si ne rugam in continuare pentru ea! Multa sanatate si multumim pentru franturile de Anglia, sunt superbe!

    Răspunde
  4. Diana

     /  31 Mai 2012

    Sa dea Domnul sa ii treaca repede Catiushei! Sa fie totul ok!
    Astept cu interes urmatoarele povesti din Anglia:)

    Răspunde
    • Eu imi cer mii de scuze ca raspund asa de tarziu la comentarii, in ultima vreme a trebuit sa neglijez un pic blogul- dar voi mai scrie ceva povesti din Anglia cad timpul imi permite🙂

      Răspunde
  5. Multa sanatate!

    Răspunde
  6. viorical

     /  31 Mai 2012

    Doamne ajuta si multa sanatate la cea mica. Suntem cu ruga pentru voi.

    Răspunde
  7. pupici,Capsunicii!
    multa sanatate!

    Răspunde
  8. LAVINIA.N

     /  31 Mai 2012

    multa sanatate!

    Răspunde
  9. Multa sanatate lui Cati!

    Răspunde
  10. Multa sanatate, scumpa Cati!

    Răspunde
  1. Concluzii dupa doi ani de NACD | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

