Borcanul I spy cu litere

Un borcan I spy mai facusem noi candva, dar de data aceasta am complicat putin jocul. Ca sa il faceti, aveti nevoie de:

  • un borcan transparent;
  • litere sau cifre (depinde ce vreti sa consolidati la momentul respectiv);
  • orez;
  • banda scotch;
  • o foaie de hartie si o carioca.

Eu am ales cateva litere dintre cele magnetice sau de spuma, si le-am scris prima oara pe o foaie de hartie:

Le-am pus in borcan si peste ele am turnat orez, dar fara a umple complet borcanul.  Am securizat capacul cu banda scotch, altfel aveam sa caut boabe de orez cateva saptamani de acum incolo, prin tot apartamentul.

S. a trebuit sa scuture borcanul in cautarea literelor si, cand gasea vreuna, o numea si o stampila pe foaie cu o carioca Do-a-Dot.

E un exercitiu bun de „scos din maneca” cand copilul se plictiseste de jucariile conventionale.

Happy learning!

Articol următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Asa e, Raluca! Noi il folosim saptamanal si pot spune ca e „arsenalul” cel mai indragit si fascinant pentru M.

    Răspunde
  2. Trebuie sa-l incercam si noi. Mi-as dori sa mai gasesc vopsea de oua, sa-l pot colora, ar fi si mai interesant pentru D.

    Răspunde
    • Si eu trebuie sa imi gasesc o sursa de colorant alimentar, Roxana. Sunt atea lucruri faine de facut cu el, la asa de multe experimente se foloseste, dar la magazinul din colt nu au, si la altele ajung raaaaar de tot…

      Răspunde

Lasă un răspuns

