Joc de numarat

Cele mai solicitate jucarii ale lui S., cele la care se intoarce iar si iar, sunt masinutele lui din echipa de urgenta + camionul de gunoi, care au si omuletii potriviti. Cu ei face scenarii, mai nou gunoierul e the villain care ii rapeste pe politist si pompier in camionul lui si ii arunca in groapa arzanda de gunoi. Ma pune sa strig „otoiu” (ajutor), iar doctorul e eroul salvator. Ideea de groapa de gunoi in flacari cred ca a vazut-o la Toy Story .

Pentru ca nu vrea sa coopereze intotdeauna cand e vorba de cifre si de litere, in schimb ma implora toata ziua sa ma joc cu el cu masinutele, i-am facut un  joc de numarat care sa le incorporeze, inspirata de o poza din aceasta postare.

Din cuburi am facut trepte pe care le-am numerotat- de la 1 la 5. Am facut 5 randuri de trepte, din ce in ce mai inalte:

Apoi am numarat cu S. cate trepte trebuia sa coboare fiecare omulet pentru a merge la serviciu:

 S a fost incantat de peisaj, nu si de ideea de numarat- dar in nici un caz nu s-a impotrivit jocului.  Imi doresc cat mai multe idei simple si atractive pentru el, asa ca, daca va impiedicati de cate una, va rog sa-mi dati de stire. Multumesc!

Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Raluca, imi place iarasi ideea, e geniala! Caut si eu idei si-ti dau de stire🙂 Va pupic mult!

    Răspunde
    • Multumim, Camelia, multe idei faine din ultima vreme au intrat la noi in casa via blogul tau!

      Răspunde

Lasă un răspuns

