Forme din betisoare de inghetata

Cei care sunt familiarizati oarecum cu blogul meu stiu ca imi plac ideile simple, usor de pregatit si de pus in practica. Asadar, cand am dat peste aceasta activitate de tip Montessori, am pus-o imediat in practica, pentru ca aveam tot ce imi trebuie in casa.

Pe „bete de inghetata” (bete de lemn plat pentru crafts sau din cele pe care le folosesc doctorii sa examineze gatul copilului) am lipit buline de culori diferite.

S. putea astfel sa grupeze betele dupa culoare si sa faca diverse forme din grupurile respective. Iata un exemplu:

Din aceleasi bete am alcatuit figurine, iar S. s-a distrat facand niste copacei pe langa casa:

 Cu astfel de bete exista activitati pentru cei mai mici prichindei, care se concentreaza bagandu-le si scotandu-le din recipiente. Din ele putem forma litere sau cifre (acolo unde se preteaza), se pot face diferite craftsaici aveti o lista luuunga din care sa va inspirati, iar pe blogurile prietene am vazut deja o multime de idei interesante.

Spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Raluca,mor dupa ideea asta!!! De-abia astept sa o punem si noi in practica, multumim mult, mult!!!

    Răspunde
  2. Ce-mi place, foarte frumos v-ati jucat. Multumim pentru site, avem o multime de betisoare si strangem in continuare de la inghetata, asa ca o sa ne punem si noi pe treaba.

    Răspunde
  3. Și noi ne jucăm cu diferite bețișoare și facem forme! Într-adevăr simplu dar foarte eficient🙂

    Răspunde
    • Sunt sigura ca G. se distreaza foarte bine- ce mi-ar placea sa il cunosc si eu intr-o buna zi!

      Răspunde
      • Sunt sută la sută sigură că îl vei cunoaște! Poate nu curând, în următorul an, dar sigur o să-l cunoști!🙂 Ar fi fain să locuim mai aproape! Poate vă mutați la Straja?;)

        Răspunde
  4. Simona

     /  14 Iulie 2015

    Buna ziua,

    Imi puteti spune, va rog, de unde ati cumparat betele mai late? Va multumesc

    Răspunde
    • Acelea nu au fost cumparate, sunt niste spatule de lemn pe care le folosesc doctorii sa se uite in gurita copiilor. Cineva mi-a dat cateva cutii si le-am folosit in scop educativ🙂

      Răspunde
  1. Idei şi linkuri cu jocuri şi activităţi pentru copii de 2 ani | Kemell BloG

Lasă un răspuns

