La multi ani, Sara!

La multi ani, fetita cu suflet tare de esenta de stejar, fetita care descoperi gradini tainuite si le gasesti cheile, deschizandu-le pentru toata lumea! La multi ani, fata frumoasa cu obraz de orhidee! Multi si verzi si proaspeti si frumosi sa-ti fie anii, ca frunzele pe un copac de mai. Esti unul din spiritele cele mai puternice si mai neinfrante pe care le-am cunoscut eu, si m-ai facut mai buna pentru ca te cunosc. Te iubim mult, Sara!

Daca va intrebati ce mai face Sara, o las pe ea sa povesteasca:

După cum cred că majoritatea dintre voi ştiţi noutăţile ce mă privesc pe mine, eu sunt foarte bine, acasă, am terminat şi tratamentul de radioterapie şi mă bucur de căldura de afară şi de binecuvântările din partea lui Dumnezeu. Eu cred cu toată inima mea că totul va fi bine! Pe 30 mai urmeaza să am din nou un control la Cluj-Napoca, iar după data de 18 iunie sunt programată la Oradea pentru un nou PET-CT(Computer Tomograf). Mulţumesc tuturor pentru sprijin în rugăciune, încurajări şi pentru că m-aţi ţinut aproape de voi, în inimile voastre! Fiţi binecuvântaţi! ,,Pot totul în Hristos, care mă întăreşte.” Filipeni 4:13

N-am un buchet de flori, Sara, iti daruiesc in schimb o padure. Stiu ca va fi pe sufletul tau..Floricele pentru tine are S. in mana🙂

Un miliard de pupici, de zambete si de imbratisari de la familia noastra, Sara!

Articolul următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. La multi ani, Sara! Asa ma bucur ca ne-ai mai dat vesti despre ea. Duminica trecuta m-au intrebat cateva fete despre ea, ce mai face si nu stiam ce sa le spun.
    Sa fie binecuvantata din plin !!!

    Răspunde
  2. la multi ani si din partea mea.
    si multa binecuvantare pentru parintii care se straduiesc pentru ea!

    Răspunde
  3. La multi ani,Sara!
    Iti doresc din suflet sa iasa bine analizele la tomograf! Ne rugam pentru tine sa ai forta si incredere,pentru familia ta sa te sustina in continuare cu aceeasi forta si iubire!

    Răspunde
  4. la multi ani, sara!
    ai schimbat oameni, stii?

    Răspunde
  5. Vida-Ratiu Camelia

     /  8 Mai 2012

    La multi ani, Sara! Sa fii sanatoasa si sa auzim doar vesti extraordinar de bune depre tine!

    Răspunde
  6. Mami de huni

     /  8 Mai 2012

    La multi ani, Sara, si multa sanatate!

    Răspunde
  7. Va multumesc tuturor in numele Sarei, pentru toate cuvintele frumoase si gandurile bune!

    Răspunde

Lasă un răspuns

