Benzi lipicioase si alte jocuri pentru numarat

Inspirata de Valentina, am cerut un pic de banda adeziva de la mesterul casei  si cu un carton reciclat si paste in forma de dinozaur (multumesc, Coca, pentru pont!) am compus un simplu joc de numarat:

A fost atat o experienta „academica” pentru ca am recapitulat cifrele si multimile de la 1 la 5, cat si una senzoriala, din pricina suprafetei lipicioase. E un joc usor de confectionat, care pe S. l-a incantat.

Multumim inca o data pentru idee, Vali!

Un alt joc simplu de pus laolalta este formarea de straturi de cuburi de diferite marimi, pe care copilul sa le asocieze cu cifra (noi le folosim aici pe cele de plastic):

Imi cer scuze pentru calitatea pozei, dar cred ca ati prins ideea🙂

Mult chef de joaca si de invatat sa aveti!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. foarte interesant! banuiesc ca cifrele voastre erau magnetice, adica erau mai greute, altfel s-ar fi miscat benzile….vom incerc si noi, avem niste cifre din lemn cu magnet pe spate. Multumim , Vali si Raluca pentru idee!🙂

    Răspunde
    • Da, Coca, cifrele sunt magnetice, dar eu le-am si lipit pe banda adeziva. Faza e ca au stat acolo cat a tinut activitatea, sa nu iti inchipui ca mai mult🙂

      Răspunde
  2. Vida-Ratiu Camelia

     /  7 Mai 2012

    Super, ideea! Trebuie sa o punem si noi in aplicare. Multumim!

    Răspunde
    • Cu toata placerea- si eu ma pregatesc pentru cea cu balonasele cu glicerina (din intamplare am in casa🙂 )

      Răspunde
  3. Ma bucur ca v-a placut.

    Răspunde

Lasă un răspuns

