La tara

De 1 Mai am facut o excursie la tara. A fost un vis- peisajul singur vorbeste despre asta, iar culorile pozelor sunt pale in comparatie cu intensitatea originalelor. Aerul mirosea a ceai de plante. Copacii inca infloriti, fluturi de urmarit, papadii argintii de suflat cu acelasi entuziasm cu care sufli in lumanarea dorintelor, bondari si albine. Am vazut chiar si o broscuta.

 S. a vrut tare mult sa mearga in padure. Ca sa intram in padure trebuie sa mergem pe carare, i-am spus. Intram in padure? a intrebat el. Pe usa? Padurea are usa? 

Eu si Cati nu am intrat in padure, dar S. si taticul lui au dat o raita pe acolo, si s-au intors cu flori pentru mami.

Eu eram obisnuita cu padurea de conifere din Bucovina, unde mi-am petrecut copilaria. Padurea aceasta este de foioase, cu multi stejari si cu nenumarate nuante de verde deschis. Mi s-a parut si mai frumoasa, mai revigoranta, datatoare de energie. Abia astept sa ne reintoarcem.

A fost o zi de marti ca o duminica🙂

Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Vida-Ratiu Camelia

     /  2 Mai 2012

    Ce frumos si ce bine va face tuturor o asemenea iesire!!!

    Răspunde
    • Asa e, Camelia, sunt niste chestii pe care acum, la 30+ de ani le apreciez mai mult decat inainte🙂 Se vede ca am imbatranit, sau cel putin m-am mai inteleptit🙂

      Răspunde
  2. Superb peisajul de la tara!🙂

    Răspunde
  3. ce dor mi-ai făcut de România!!!!:((( Abia aștept să merg. Păcat că voi sta așa puțin🙂

    Răspunde
  4. da,natura are darul de a ne da putere si liniste,incredere si o stare de beatitudine…..asa de mult imi plac si mie plimbarile in aer liber….inteleg perfect ce ai simtit…asa simt eu🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

