Carti gratis pe Amazon

In ultima luna ne-am bucurat, eu si S., de carti noi si gratuite pe care le putem citi direct de pe laptop. Amazon ofera carti gratis  in fiecare zi, carti in varianta electronica pentru Kindle- si daca nu aveti tableta Kindle va ajuta sa descarcati gratis varianta pentru PC. Adina este cea care ne-a dat acest super-pont- si puteti citi mai multe informatii pe blogul ei. Multumim inca o data, Adina!

Eu sunt foarte incantata de aceasta aplicatie, cu ajutorul laptopului am reusit sa recapitulam cu S. culorile, sa trecem de mai multe ori pe saptamana prin alfabet (ca si cum am folosi flashcards), si sa ii citesc mai mult decat pana acum in engleza.

Exista si o pagina de FB care va anunta cand apar noi carti gratis pentru copii- http://www.facebook.com/#!/KotCKids

Eu stau mult la computer, pentru ca mesele Catiushei dureaza mult, insa S. nu sta decat la 2-3 carti, sa nu va inchipuiti ca e calare pe calculator 🙂

Sper sa va fie de ajutor aceasta informatie.

 

Eu am

Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. Vida-Ratiu Camelia

     /  24 Aprilie 2012

    Multumim Raluca, multumim Adina!

    Răspunde
  2. multumim,fetelor!
    raluca stiam de la tine de kindle, am descarcat cateva carti , dar m-am luat cu treaba si am uitat sa ma mai uit pe amazon;mersi ca mi-ai adus aminte 🙂

    Răspunde
  3. interesant:) nici nu stiam de asa ceva….multumesc:)

    Răspunde
  4. Multumesc si eu inca o data din suflet!

    De cand mi-ai spus am descarcat si eu o gramada de carti faine pentru cand va fi Alex mai mare…ca acum daca vede laptopul sau i-Pad-ul sau Kindle-ul parca „intra in fibrilatie” :)) deci ne pazim!

    Răspunde
  5. mersic, am descarcat si eu cate ceva, deja am inceput sa le citim

    Răspunde
  6. Adina_B

     /  24 Aprilie 2012

    P.S. Mergeti repede pe http://www.topthatpublishing.com/shop/new-and-notable/ebooks?page=3 Toate cartile pentru copii de la ei de pe site sunt FREE numai AZI!!! Si sunt f f faine. Se iau usor, apesi pe Download Free.
    Si aplicatiile lor pentru iPad si iPhone sunt free, cautati pe iTunes dupa compania producatoare „Top That!”.

    Răspunde
  1. Carti gratis pe Amazon | Gia's Blog

Lasă un răspuns

