Ciocanim litere si cifre

Ideea a venit de la Roxana, al carei baietel, pasionat de „ciocaneala”, a inspirat-o sa mestereasca un joc de ciocanit oua.

Materialele necesare:

  • o cutie de carton
  • recipiente de la ouale Kinder (gratie Luminitei, ni s-a marit colectia- multumim!)
  • foarfeca ascutita sau cutter
  • un ciocan de jucarie
  • abtibilduri cu litere si cifre

Imediat mi-am spus ca si lui S. ii va placea un astfel de joc, insa cum noi suntem la etapa in care invatam literele si cifrele, am vrut sa incorporez si latura asta educativa in joc.

Asadar, la un capat al oului de plastic am lipit litere…

…iar la celalat capat cifrele de la 1 la 9:

Jocul planuiesc sa-l jucam asa: eu strig o litera/cifra, iar S. o recunoaste si o ciocaneste pana oul va cadea un cutie. In cateva oua voi pune si dulci surprize 🙂

Spor la joaca si voua!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Imi place ideea, sigur si lui S. i-a placut sa ciocanesca.

    Răspunde
  2. spor la joaca si la invatat!

    Răspunde
  3. Emella Navi

     /  17 Mai 2012

    si eu care am aruncat recipienetele :(( promit ca voi pastra tot si voi intra cat de des pot pe blog-ul tau. multumesc pentru minunatele idei!

    Răspunde
    • Daca ati avut, inseamna ca veti mai avea 🙂 (stiu eu cum sunt mancatorii astia mici de oua Kinder) Si in curand vei putea face un super joc de ciocanit, ai sa vezi!

      Răspunde
  1. 3 jucarii pentru bebelusi din cutii reciclate | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

