Cartea mea calatoare

Editura All, cea care a initiat campania vALLuntar la care am avut placerea sa particip, lanseaza o noua idee, la fel de faina.

Campania Cartea mea calatoare implica 50 de bloggeri si 50 de carti. Cartile au ajuns deja la noi, insa in perioada 23 aprilie 2012- 23 aprilie 2013 vor calatori…si vor calatori…si vor calatori!

 

Cartile vor merge din mana in mana, la cei ce se anunta interesati. Cartea pe care am ales-o eu, despre care puteti citi o recenzie foarte detaliata aici, se numeste  Cartea retetelor pentru bebelusi si copii, si mi se pare fantastica. Pe masura ce trece din mana in mana, persoana care o citeste trebuie sa anunte pe pagina de Facebook a grupului vALLuntar, unde e (la ce persoana, in ce oras).

Eu stiu care prietena va avea cartea in urmatoarea perioada, dar daca sunteti interesati de ea, puteti sa luati legatura cu mine pe caietpentrucasamea@yahoo.com si vom face o lista  de nume si adrese pe care o vom atasa de coperta. Pe masura ce trimiteti cartea spre o adresa anume, va rog sa o stergeti de pe lista.

Sunt foarte entuziasmata de acest proiect si tare mi-ar placea sa va vina si voua in ajutor!

Singura mea teama e ca nu voi reusi sa copii toate retetele care ma intereseaza pana pe 23 🙂

Articol următor
Lasă un comentariu

18 comentarii

  1. O idee ar fi sa faci foto,la retete,apoi cand ai timp le copii:)…Interesant proiectul!

    Răspunde
  2. luckyrock

     /  21 Aprilie 2012

    Anca ti-a dat ideea asta ca asa am facut si eu.:)
    insa cei de la All m-au avertizat ca, daca distribui fotografiile, incalc drepturile de autor. asa ca fa pozele doar pentru tine.:)

    Răspunde
    • Da, ideea e foarte buna, dar stiu ca as fi incalcat drepturile de autor, nici nu ma gandeam sa le distribui 🙂 Oricum recenzia ta a fost exceleta, din pricina ei am conadat cartea.

      Răspunde
  3. luckyrock

     /  21 Aprilie 2012

    multumesc!:)
    daca ai scaner, e si mai bine.

    foarte buna alegerea ta, sunt sigura ca multa lume va dori sa citeasca aceasta carte.:)

    Răspunde
  4. buna carte
    ne inscriem si noi pe lista ta pentru ea 🙂

    Răspunde
    • Antoaneta, stiu ca aveam adresa ta pe undeva, dar mi-e cam greu sa scotocesc acum prin mailuri, nu imi trimiti repede un email cu adresa, te rog?

      Răspunde
  5. Si noi ne inscriem pe lista.

    Răspunde
  6. Uf ce aș vrea și eu să mă înscriu…Dar tocmai unde stau eu… nu cred că mi-o trimite nimeni în Grecia 😦 Ce păcat!!!

    Răspunde
    • Lasa, Nico, daca te intereseaza ceva te ajut eu cu placere 🙂 Dar sa stii ca isi merita banii cartea, asta e parerea mea 🙂

      Răspunde
  7. Ce idee draguta 🙂 Ma inscriu si eu pe lista, mi-a starnit interesul aceasta carte, mai ales ca suntem in perioada diversificarii 🙂

    Răspunde
  8. Buna Raluca,
    Ma inscriu si eu in lista pentru aceasta carte, se poate?
    Multumesc

    Răspunde
    • Alina, astept si adresa ta, te rog- sa stii ca eu sper din tot sufletul sa ajunga cartea la toate persoanele de pe lista!

      Răspunde
  1. Campania “Cartea calatoare” initiata de Editura All – “Cartea retetelor pentru bebelusi si copii” « pitici dar voinici
  2. Campania "Cartea calatoare" initiata de Editura All - "Cartea retetelor pentru bebelusi si copii" - Drumul vietii

Lasă un răspuns

