Concurs Bebelogic

A trecut Pastele si, acum ca ne pregatim sa punem recuzita pascala la loc, am recapitulat activitatile noastre si am ales una cu care sa ne inscriem la concursul Bebelogic.

Jocul cu cel mai mare succes la S. a fost Vanatoare a de oua (motiv pentru care am mai organizat una dupa Paste, inainte de a strange ouale si a le pune bine pentru anul viitor).

Daca si voi ati facut ceva deosebit de Paste, va invit sa va inscrieti la concurs cu activitatea voastra- data limita este 30 aprilie, iar premiul este un voucher in valoare de 30 de ei, pe care il puteti cheltui pe jucarii educative din lemn din portalul cu jucarii Bebelogic.

Mult succes!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Multumim frumos pentru ca ne-ai anuntat!!!! 🙂

    Răspunde
    • Cu tot dragul, Coca- si mie aproape mi-a scapat din vedere, desi cand am vazut invitatia de a participa am stiut ca vreau sa ne inscriem cu „vanatoarea”- insa atunci inca nu apucasem sa o facem 🙂

      Răspunde
  2. Raluca, multumim inca o data pentru promovare! Va asteptam cu drag la concurs!

    Răspunde

Lasă un comentariu