Felicitari pentru bunici

Puisorii nostri de fetru (la care am reusit sa mai adaug inca unul- puisorul baietel) au castigat, prin tragere la sort, unul dintre cele 3 premii superbe oferite de Alina. Sincer, nu ma asteptam sa gasesc atatea minunatii in cutia frumos impachetata de la Alina- dar am ramas absolut incantata. Bineinteles, m-am apucat sa folosesc din cadouri, si am mesterit impreuna cu S. felicitari pentru bunici:

Nu am facut ceva prea special, doar am lipit si am dat cu sclipici, dar pentru ca materialele de la Alina erau atat de frumoase, incat rezultatul a fost dragut, apreciat de bunica care a primit deja felicitarea (din pacate, cea pentru bunica materna am uitat-o acasa- si o va primi ceva mai tarziu):

In materie de decoratiuni si alte preparative, am atarnat de tevile de sus sau de manerele dulapurilor din bucatarie oua verzi sau portocalii, dar S. a fost cel mai incantat de iepurasul de paie care a gazduit ouale (pe care le-am „pictat” cu ajutorul unor folii de plastic speciale, frumos desenate, care se aplica pe oul ce se introduce apoi in apa clocotita). Iepurasul (nou, si foarte frumos) l-am luat din magazinul second hand de care va povestesc deseori, iar foitele decorative pentru oua de la Kaufland, de la obiecte cu pret unic, acum cativa ani (pare-mi-se chiar inainte de a se naste S.):

 

Sarbatori fericite in continuare!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Vida-Ratiu Camelia

     /  16 Aprilie 2012

    Sarbatori fericite si voua! Bunicii sigur au fost in culmea fericirii cu asemenea felicitari!

    Răspunde
  2. Invierea Domnului sa iti sporeasca sanatatea si belsugul, sa iti implineasca gandurile si sperantele. Hristos a Inviat!
    Ma bucur ca v-au placut si au ajuns la timp pentru asa minunatii de felicitari!

    Răspunde
    • Multumim inca o data, Alina, pentru toate darurile! Sa ai un super rest de primavara, insorit si fericit! Si o vara asijderea!

      Răspunde

Lasă un răspuns

