Vanatoarea de oua

Joi dimineata i-am pregatit lui S. prima vanatoare de oua din viata lui. O vanatoare de…apartament, si sper ca urmatoarele vor fi afara, in iarba proaspata si noua de primavara.

S-a intamplat sa gasesc anul trecut la Kaufland, la pretul de 4 lei fiecare (si mie mi se pare super accesibil), galetuse de tabla colorata. Eu am ales verde si portocaliu, caci acestea sunt culorile cu care eu asociez Pastele. S-a intamplat si ca matusa si unchiul din Canada sa ne trimita doua seturi de oua verzi si portocalii- perfecte pentru a pune laolalta o activitate care pentru S. makes a lot of sense.

Am pregatit ouale inainte de a se scula el- in fiecare am pus fie un obiect micut (inclusiv o bomboana 🙂 ), fie litera cu care incepe numele obiectului respectiv:

Am dat startul cursei langa usa de la intrare, iar destinatia am fixat-o pe canapeaua din sufragerie, acolo unde am lipit un 8 mare de spuma pe perete- caci sunt 8 oua si nu puteam rata ocazia de a introduce si o lectioara de numarat intr-o activitate atat de distractiva!

Pe S. L-am luat repede inca de cum s-a sculat, si l-am dus la linia de start pentru a cauta ouale. S-a prins de idee de indata ce a vazut primul ou, pus asa, la vedere, intr-o cizma de-a lui. Apoi a cautat:

Si a cautat…

…pana cand in final le-a gasit pe toate:

S-a apucat de desfacut ouale, de potrivit literele cu obiectele, apoi am numarat pana la 8 cu oua si masinute (pentru ca in fiecare ou al setului se afla initial cate o masinuta de curse)- cate masinute, atatea oua:

S-a distrat foarte mult si cu siguranta vom repeta experienta!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. gianina

     /  14 Aprilie 2012

    foarte frumos,bravo!

    Răspunde
  2. educativa activitate ai conceput 🙂
    cred ca a fost interesant pentru S sa gaseasca ouale! am planificat si eu o vanatoare pentru maine si o sa folosesc tot cutiutele de la oua kinder, ca altele n-am
    abia astept sa-l vad si pe R cum cauta si se bucura ca gaseste 🙂
    Sarbatori fericite!

    Răspunde
    • Claudia, sa stii ca m-am gandit serios ce as face daca n-as avea ouale de plastic. Cred ca as vopsi oua obisnuite, poate ca pe unele as scrie cifre sau litere, si as mai ascunde si oua de ciocolata 🙂 Sarbatori fericite si luminoase si la voi!

      Răspunde
  3. tunsulici de baiat! va pupam!

    Răspunde
  4. ce frumos v-ati jucat!
    felicitari!

    Răspunde
  5. ce frumos este puzzle-ul cu litere? de unde l-ai luat?

    Răspunde
    • Pe acela cred ca l-am luat din Olanda, când era S. foarte mic, avea 18 luni. Am fost acolo la nunta unei prietene si i-am luat cateva jucarii educative, sunt extrem de ieftine acolo, fata de preturile de la noi.

      Răspunde
  1. Jucaria de joi: Oua cu functie de potrivire | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

