D’ale Baietelului de argint

S. vorbeste in continuare stalcit si uneori nu intelegem nici noi ce vrea sa spuna, dar se straduieste din ce in ce mai mult sa se exprime, iar acolo unde calitatea sunetelor lasa de dorit, compenseaza prin cantitate. Toata ziua sporovaieste si a intrat in etapa lui „De ce?”.  Acum intreaba „De ce?” pentru absolut orice- iar dupa o jumatate de zi sunt nauca de atatea explicatii 🙂

In schimb,  a inceput sa scoata niste perle dragute. Bunaoara, mi-a spus intr-o seara ca…

…cheama Uca , fo’ma mamica (ma  cheama Raluca si am forma de mamica)

Apoi, intreband desptre tata:

Unde-i tata?

La servici!

‘A spitai, fo’ma docto’? (La spital, in forma de doctor? – Taticul lui S. lucreaza intr-adevar la spital, are uniforma de medic, dar este asistent social).

Acum da forma la orice, si imi spune si ce forme geometrice au lucrurile, ceea ce e bine, nu?

Articol următor
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Adina_B

     /  12 Aprilie 2012

    Ce simpatic e S.!!!

    Răspunde
  2. hihihi….are forma draguta taticul lui!!! :)))sa vezi ca spre 4 ani nu va mai conteni cu sotiile….e un baietel tare istet!!!! 🙂

    Răspunde
  3. :)) cu shotiile (ca nu aveam semnul diacritic pt s ) :D….cu poznele, nazbatiile , de perlele verbale nu mai zic….tb neaparat notate!!

    Răspunde
    • Deja incepusem sa ma gandesc ca Danut avea un harem la gradinita 🙂 🙂 🙂

      Răspunde
      • :))))) nici vorba de asa ceva!! dintotdeauna a preferat sa se joace cu baietii…..mai ales cei de varsta mai mare, cum sunt verisorii lui- ii admira tare mult.

        Răspunde
  4. Chiar, ai idee cum se poate scrie cu diacritice pe blog??

    Răspunde
    • Setezi la calculator, din bara de jos, limba romana in loc de limba engleza- dar trebuie sa stii unde sunt toate diacriticile. Cum eu scriu mai mult pe fuga, mi se pare prea complicat in etapa asta a vietii mele 🙂

      Răspunde
      • asa stiam si eu, dar nu noul meu windows nu=mi mai apare aceasta optiune…acum vreo 3 ani, nu scriam decat cu diacritice :)))) apoi….le-am cam uitat….voi incerca sa caut in control panel.mulumesc pt raspuns!

        Răspunde

Lasă un răspuns

