Care e mai greu?

Va amintiti de peripetia cu bilutele din chiuveta?

Ei bine, pe cand puneam inapoi lucrurile in masca de la chiuveta, dupa eliminarea inundatiei :), mi-au cazut ochii pe un cos de cosmetice mai vechi, pastrate acolo de mai bine de un an. Nu ma indurasem sa le arunc, insa nici nu ma vedeam folosindu-le. Un ulei parfumat pentru baie, un pulverizator cu un lichid verde, mirosind a lime, gel de ras…

Gelul de ras l-am folosit pentru o sesiune de pictura sensory, despre care nu am prea multe de povestit, si nici poze sugestive. Dar e o activitate pe care o recomand, daca copilul nu are tendinta de a baga in gura- spuma e foarte placuta la atingere.

Uleiul parfumat si apa verde mi-au dat ideea de a pune in practica un experiment pe care l-am vazut la Roxana. Am adunat, asadar, o sticla transparenta, un pic de miere, uleiul cu pricina si apa verzuie, si mi-a venit ideea sa introduc si un pic de sirop gros de visine:

A fost interesant sa observam care dintre ele se sedimenteaza pe fundul sticlei (mierea, evident, fiindca e mai grea), cum uleiul se ridica la suprafata, cum siropul adaugat ultimul se aseaza in strat intre apa si miere.

  Mai tarziu S. a revenit la sticla, a agitat-o, am lasat-o peste noapte sa vedem daca ingredientele se separa la loc si asa a si fost.

Tatal lui S., dupa peripetia cu bilutele, ridica sceptic din spranceana la toate experimentele noastre…dar eu spun ca se merita, nu?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Da, clar ca merita facute experimentele astea! Sa stii ca preluam ideea, imi place mult de tot. PUPICI!

    Răspunde
  2. Foarte fain! Într-adevăr merită 🙂 Am văzut și cutii cu jocuri pe famously kids în domenii ca fizică, chimie etc…Mi s-au părut interesante pe când are să mai crescă G. 🙂

    Răspunde
    • Si la FK si la Noriel au astfel de kituri interesante, abia astept sa aiba S. varsta potrivita ppentru ele.

      Răspunde

Lasă un răspuns

