Revista Meki

Ieri am primit in posta, gratie concursului organizat de Blog D’Agatha, o revista pentru copii- MEKI JUNIOR.

Este destul de complexa- multe povesti, foiletoane, benzi desenate:

Are peste 16 pagini de fise unde copilul poate face jocuri logice si de asociere, poate desena sau colora:

 Exista o rubrica de engleza (in acest numar multe poezii de primavara) si o rubrica pentru parinti (luna aceasta un articol despre Stabilirea limitelor):

Mai multe despre povestile din revista, fisele de lucru, jocuri si alte informatii interesante pentru cei mici aflati de pe site-ul Meki Junior.

Desi revista se vrea a fi pentru copii intre 3 si 7 ani, eu nu am gasit prea multe activitati pe masura lui S. (se prea poate ca numarul acesta sa fie mai complicat)- dar asta si pentru ca pe S. nu-l pasioneaza coloratul. O recomand totusi baietilor peste 4 ani si fetitelor peste 3 ani si jumatate. Ea vine insotita si de o jucarie surpriza- un fluieras interesant de data aceasta, pe care S. cu siguranta il va exploata din plin.

Articol următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Raluca, sa stii ca nici Maia nu e pasionata de colorat, mai mult ii place pictatul (poate pt ca e mai messy…hihiihi), dar ideea cu fluierasul e minunata, sigur captiveaza orice copil!

    Răspunde
    • Jucaria e diferita la fiecare revista- inca nu i-am dat fluierul lui S., mi-e cam teama pentru urechile mele 🙂

      Răspunde
  2. piticilor mei nu le place prea mult povestea, banuiesc ca de vina este exprimarea cam greoaie,desi, de obicei, le plac mult povestile 🙂

    Răspunde
    • Cred ca avantajul site-ului Meki Junior e ca poti citi povestile sa vezi daca prind la copii sau nu. Eu nu am incercat-o inca pe S., pentru ca nu ar avea rabdare sa asculte atata text- el e obisnuit cu carti mai aerisite, deocamdata.

      Răspunde
      • noi am luat revista de la gradi’,dar am renuntat pt ca sincer nu le place asa mult celor mici
        mai degraba Girafa Rafa cu dvd cu jocuri a prins la noi, Piticlic nu merge la noi pe calculator (apar visursi,iar calculatorul blocheaza dvd Piticlic)
        ai mei asculta si povesti mai complexe, mai lungi,insa exprimarea nu este parca asa greoaie ca aici 😀

        Răspunde
        • E foarte bine ca avem mai multe pareri- eu inca nu am termen de comparatie- e prima revista pentru prescolari care imi pica in mana, dar la o prima vedere mie mi-a facut o impresie buna. Mai tarziu cu siguranta vom avea de ales intre mai multe si ne vom stabili la o preferata, daca e cazul.

          Răspunde
          • cand se trezeste Daria ma voi uita la ea in biblioteca; mai este o revista pentru copii care este in circuitul gradinitelor si care are multe exercitii pentru copii, exercitii similare celor din cartile Teora 🙂

            Răspunde

Lasă un răspuns

