Garage sale (5)

Camasile pe care vi le arat aici sunt cu maneca scurta si mult mai subtiri. Panza este de fabrica, broderia este facuta cu matase alba, foarte finuta, si pozele mele nu le pun cu adevarat in valoare. De una dintre ele ma indragostisem la un moment dat atat de mult, incat mi-ar fi placut sa o incorporez in rochia mea de mireasa. N-a fost sa fie…Aceasta este prima camasa, favorita mea:

A doua camasa:

 Sper doar ca nu s-au amestecat pozele intre ele si am inversat detaliile celor doua camasi :). De pilda, detaliul de mai jos este lucratura de la gat a primei camasi:

Sunt foarte finut lucrate si foarte migaloase. Pe mine ma incap, insa si mai bine ar sta pe o persoana un pic mai slaba decat mine.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Foarte măiestros lucrată! Știu pe cineva care lucrează așa!

    Răspunde
  2. Da, din cate am observat asta e ultima „tendinta” in materie de costume la Straja, sau cel putin era acum vreo 5 ani. Nu stiu daca s-a mai schimbat ceva acum…

    Răspunde
  3. Laura Frunza

     /  26 Martie 2012

    Arata superb costumul. Te-ai gandit si la un pret estimativ pentru fiecare piesa?

    Răspunde

Lasă un răspuns

