Garage sale (4)

Am primit ieri seara costumele populare, si le-am fotografiat, iar zilele viitoare vreau sa pun si poze cu ele imbracate.

Sunt trei camasi si doua catrinte, precum si trei tulpane.

Camasa cea mai groasa are puii (broderiile) maro cu un pic de galben inchis:

 Este lunga, partea de sus este din panza tesuta in casa, partea de jos din panza „de fabrica”:

Un detaliu:

 Eu port masura 42-44 dupa sarcina, si imi vine bine, cred ca ar merge si pe o persoana un pic mai plinuta. Dar, in general, ele sunt facute sa cada mai larg.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Uf Raluca! Sunt așa frumoase! Le știu sunt foarte de calitate! Parcă îmi pare mie rău că le vinzi! 😦

    Răspunde
    • Stiu, Nico, parca ieri mergeam impreuna sa cumpar camasi si catrinte 🙂 Pe aceasta parca am cumparat-o impreuna cu tine, nu? Oricum imi opresc si eu un costum, si daca vreau, te pot invita oricand sa mai facem cumparaturi de acest fel la Straja, nu?

      Răspunde
      • Da, ai dreptate! Țin minte când mi-ai arătat ițarii! Tare m-am mai mirat de croiul lor atunci 😀 Într-adevăr sunt tare mândră de portul bucovinean. Știai că a câștigat acum ceva ani premiul pentru cel mai frumos costum național le țară? 🙂

        Răspunde
  2. Alice Rotaru

     /  29 Ianuarie 2014

    Buna Raluca, abia acum am vazut si eu acest articol. Despre ce e vorba? vinzi aceste costume? as fi interesata. Le-ai vandut deja? Scuze daca sunt depasita….

    Răspunde
    • Alice, am promis cuiva ca ii daruiesc o catrinta si camasa maro, mai am niste camasi, parca mai era o catrinta, da, as vrea sa le vand, jucariile pentru CAti si terapia ei costa mult, Iti dai seama ca nu voi cere preturi enorme, mai ieftine decat se cer intr-un magazin de artizanat. Oricum, pot sa le caut la ai mei si sa le pozez daca te intereseaza.

      Răspunde
  3. Raluca, daca sunt asa frumoase ca cea din imagine alba cu negru, am fi interesati sa cumparam. Sunt noi sau second? Te rog niste poze, cand ai timp, nu-i nicio graba.Multumesc!

    Răspunde
  4. navala daniela

     /  29 Martie 2016

    buna ziua.la ce pret sunt?

    Răspunde

Lasă un răspuns

