Jocuri cu litere

La inceputul lunii mi-am propus sa fac cu S. cel putin un joc cu litere si un joc cu cifre pe zi. Nu pot spune ca am reusit in fiecare zi, dar acum S. identifica unele litere (A, B, M, O, P, S, T)- iar toate acestea le-am realizat prin joc. Fie ca a fost vorba despre studierea literelor de pe numerele de inmatriculare ale masinilor sau de pe diferite semne de circulatie, fie pictate sau modelate din plastilina,  fie ca au fost carticele cu litere sau cuburi, am incercat sa le introducem mai des in joaca noastra. Mai vreau sa precizez ca pe toate le-am facut intr-un mod lejer si distractiv si numai daca S. a binevoit, altfel nu cred ca ajungea sa le tina minte. Cand nu vrea ceva, are o incapatanare de catar.

Pentru urmatoarele zile am pregatit cateva jocuri de potrivire la literei cu obiectul al carui nume incepe cu litera respectiva.

Mihaela a fost foarte draguta si, cand a mers sa exploreze standurile de obiecte cu pret fix de la Kaufland, a luat si pentru mine doua seturi de abtibilduri de spuma- unul cu litere si unul cu mijloace de transport. Singura litera pe care S. nu o stie din grup este E de la elicopter:

Am luat apoi niste animale de plastic si le-am alaturat unui puzzle de spuma, sa vedem daca baietelul meu se va descurca sa le asocieze bine. Daca nu, nici o suparare, il ajuta mama, pentru ca sunt mai multe litere necunoscute:

 Acelasi puzzle din spuma l-am asociat cu niste fotografii, iar S. va trebui sa identifice pe S de la S…:), M de la mama, T de la tata, C de la Cati si B de la bunica- singura pe care inca nu o identifica este C:

Spor si voua la joaca cu litere!

Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Se descurca foarte bine pentru varsta lui. Felicitari, S. !! MI-au placut jocurile voastre :).
    Si noi ne-am luat formele cu vehicule de la LIdl, la cele cu litere mi-am spus: cred ca pot face si eu asa ceva :)))

    Răspunde
  2. tomitza

     /  21 Martie 2012

    recunosc abtibildurile de spuma, ne-am luat vreo 2 seturi, sa ajunga si pentru partea cu matematica :))Spor la munca si la joaca!

    Răspunde
  3. Adina_B

     /  21 Martie 2012

    Faine activitati, imi place in special ultima, cea cu fotografii:) Am luat si noi stickerele cu litere, inca nu le-am gasit utilizarea potrivita:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

