Garage Sale (3)

Cand mergeam in vizita la prieteni straini, sau cand veneau ei pe la noi, le faceam cadou cate un stergar de borangic- autentic, tesut de cate o femeie batrana, undeva in sudul tarii. Totul, incepand de la firul de borangic si pana la tesut, totul este handmade. Stergarele sunt mai vechi de 80 de ani, ceea ce le face antiques. Se pot pune pe perete sau folosi ca table runners. Acesta din imagine are in jur de 80 de cm lungime.

Iata-l si in lungime:

Cum spuneam, e un model din sudul tarii. Insa tatal meu este din Bucovina, si la un moment dat facusem o pasiune pentru portul popular. Am inceput sa intreb femeile din sat daca nu vand cumva din costumele lor populare- si am astfel si un costum intreg de vanzare- de la cămeşă, catrinţă, tulpan…si daca vreti neaparat aduc si opincile (dar asta e mai dificil si poate dura mai mult). Am mai multe camasi, daca cineva e interesat de asta le aduc si le trag in poza.  De asemenea, am covoare din cele vechi, tesute, care se pun pe perete si unlele sunt mai vechi de 100 de ani.

Imi dau seama ca sunt ciudate obiectele astea pentru un garage sale- si nu-i nici un bai daca nu le gasiti interesante 🙂

Articolul precedent
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. Laura Frunza

     /  21 Martie 2012

    Eu as fi curioasa sa vad costumul popular. Ai niste poze?

    Răspunde
  2. si pe mine m-ar interesa camasile, daca sunt mai mari… si cat de cat accesibile ca pret. ne auzim tot pe un mail?

    Răspunde
  3. Laura Frunza

     /  22 Martie 2012

    Raluca, scrie-mi la idei_pentru_mamici_si_copii@yahoo.com. Am o problema cu cealalta adresa, nu primesc mailurile pe ea. Multumesc!

    Răspunde
  4. ufffff, nu am primit mailul pentru ca am scris jumate din adresa personala, jumate din adresa de birou :)))))) sunt total intr-o ureche de la o vreme… am corectat acum

    Răspunde
  5. Si cat costa stergarul?

    Răspunde
  6. saveit

     /  1 Martie 2013

    raluca,ce mai ai de vanzare din domeniul „”ciudat” ? :P.pe mine m-r interesa in primul rand un covor.imi poti scrie un mail cu dimensiuni,model (poza), pret,pls ? eventual un costum-port popular pt barbati si baieti ?merci

    Răspunde
  7. violeta argatu

     /  1 Martie 2013

    ups…saveit era o parola :)) ; violeta sunt

    Răspunde

Lasă un răspuns

