Garage sale (1)

Am o multime de postari de pregatit, o leapsa si o recenzie pentru vALLuntar care nu suporta amanare, dar totusi lansez astazi ideea aceasta. In America se practica garage/yard sale. Cand ai obiecte care nu iti mai sunt necesare sau si nevoie de o suma in plus, le aranjezi frumos si le scoti la vanzare. Eu as fi putut sa-i spun blog sale, dar ar suna ca si cum as vinde…blogul, si pe asta chiar nu-l dau 🙂 .

Pentru ca ne pregatim sa plecam in Anglia pentru a o inscrie pe Cati intr-un program de terapie care mie mi se pare foarte bun, pentru ca nu stiu ce neprevazuturi vor fi pe acolo si pentru ca pur si simplu mi se pare ca avem prea multe carti si jucarii, am decis sa fac o mica mica purge– un fel de debarasare, dar nu am debarasat nici 3%  si sa organizez un fel de garage sale pe blog.

CARTI

Pentru copii pana in 10 ani

E o carte in limba engleza, cu nursery rhymes despre animale, iar butoanele laterale reproduc melodia cantecelului. Cartea arata bine si e functionala, dar nu promit ca o trimit cu baterii- 10 lei.

O poveste despre trenulete, 3 ani +, paperback- 5 lei.

 O editie mai veche a lui Bambi, cu coperti tari- 5 lei.

O poveste draguta cu personajele Muppets, paperback, 5 lei.

 O poveste cu Winnie (arata chiar bine), cu coperti cartonate- 10 lei.

O carticica cartonata cu o poezioara in engleza- 5 lei.

Pentru copii mai mari sau adolescenti:

Little Women– o editie prescurtata si adaptata pentru copii- o versiune mai optimista in care Beth nu moare- 10 lei.

Trei carti din colectia Sugar Creek Gang- 15 lei toate trei.

Jane Eyre– prescurtata pentru copii, coperti tari, 10 lei.

Singura carte in limba romana, un ditamai romanul pentru copii zic eu peste 8 ani, dar si adulti 🙂 – 30 de lei (noua a costat 43- arata aproape noua).

Daca vreti sa restabilim vreun pret, just say it!

S-au dat toate, multumesc cumparatorilor 🙂

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. succes si sa fie bine pentru Cati!
    cumpar eu cartile in engleza (cele pentru copilasi,dar si cartea „Little Women)”) si sper sa fie de folos pentru fetita voastra scumpa !

    Răspunde
  2. Ok, Antoaneta, s-a facut!

    Răspunde
  3. pupici fetitei voastre scumpe 🙂

    Răspunde
  4. DianaB

     /  21 Martie 2012

    Nu mai este nici o carte pentru copii? Ce pacat ca nu am vazut mai repede…

    Răspunde
  5. Voiam si noi carticele, de ce nu dati doamna cate una, sa ajunga la toti (glumesc desigur).

    Răspunde

Lasă un răspuns

