Vesti despre Sara

Am primit vesti despre Sara de la tatal ei. Iata ce scrie:

Dragilor,

Dincolo de dealul durerii ti se deschide uneori in cale valea neputintei.

Esti plin de rani inca necicatrizate si iti vine sa nu mai opui rezistenta la ce vine din exterior. Te lasi purtat in lupta cu vointa proprie diminuata. Mergi in virtutea inertiei. Esti numai bun de atacat.

Ce-i de facut ?

Ferindu-ne de raspunsurile stereotipe, poti face cateva lucruri fara sa gresesti :

–       Sa te rogi – chiar o rugaciune egoista de tipul “Doamne da-mi !”, sau “Doamne fa-mi !”  – spusa cand traversezi Valea Umbrei Mortii – este capabila sa-ti deschida usa inimii destul cat sa intre pe acolo balsam alinator si vindecator

–       Sa-ti faci partea – atat in relatia ta cu Dumnezeu, cat si in relatia cu cei din jurul tau ; cauta sa faci ce-i place lui Dumnezeu, iar fata de cei din jur macar nu le fa ce nu-ti place tie, daca te simti incapabil sa le aduci ceva pozitiv in vietile lor.

–       Sa astepti – asta-i un lucru greu pentru cel care vede in spatele lui o flacara care se apropie, sau pentru cel obisnuit sa actioneze rapid.

–       Sa asculti – asta-i si mai greu, fie pentru ca sunt prea multi sfatuitori, fie pentru ca tu le stii deja pe toate.

 

Dar ce bine ca …

Isaia 59:1 – Nu, mâna Domnului nu este prea scurtă ca să mântuiască, nici urechea Lui prea tare ca să audă.

Si in plus …

Numeri 11:23 – Domnul a răspuns lui Moise: „Nu cumva s-a scurtat oare mâna Domnului? Vei vedea acum dacă ceea ce ţi-am spus se va întâmpla sau nu.”

Si ii multumesc lui Dumnezeu pentru Psalmul 23 :

1. (O cantare a lui David.) Domnul este pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic.

2. El ma paste in pasuni verzi si ma duce la ape de odihna;

3. imi invioreaza sufletul si ma povatuieste pe carari drepte, din pricina Numelui Sau.

4. Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie.

5. Tu imi intinzi masa in fata potrivnicilor mei; imi ungi capul cu untdelemn, si paharul meu este plin de da peste el.

6. Da, fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele, si voi locui in Casa Domnului pana la sfarsitul zilelor mele.

 

 

Ce mare binecuvantare este sa simti in adancul fiintei tale adevarul acestor versete. Cat va scriu ma simt binecuvantat cu versetul 4 din acest psalm trait de David.

 

Despre Sara :

Ieri s-a confirmat 100% tratamentul pe care cei de la Spitalul Oncologic  il recomanda in continuare pentru Sara. Radioterapie pentru 3-4 saptamani. Protocolul il vom afla in cursul zilei de 14 martie, cand va trebuie sa fim din nou in C.

Pentru Sara se ofera posibilitatea sa poata merge la spital doar pentru tratament, in rest stand undeva in oras impreuna cu mama ei.

Avem nevoie ca Dumnezeu sa ne revigoreze, sa ne dea Pacea Lui care intrece orice pricepere.

Am contactat de asemeni si alte centre, pentru a afla o a doua opinie.

Iata ce spune si Sara dupa incheierea sedintelor de chimioterapie:

Inaintea Domnului vin si Ii multumesc pentru tot ceea ce face in viata mea, pentru ca El ma tine pe stanca, El nu imi da drumul din brate si ma inconjoara cu dragoste, pace si bucurie. Am primit vesti – vesti MINUNATE si vreau sa la impartasesc cu voi toti. In urma examinarii computer-tomograf, doctorii au fost foarte uimiti sa vada ca abdomenul meu e curat si tumora (per total) s-a restrans la vreo 7 cm. DE LA 18!!!! Intrucat mi s-au mai gasit niste ganglioni, chiar daca neirigati, unii de 3,(…) cm, va trebui sa trec si prin RADIOterapie, de care ma temeam… Dar in ochii Domnului, Doctorul Suprem, eu sunt vindecata. Am primit multe incurajari si ma simt tare ca o stanca acum! Domnul pune putere in madularele mele. El isi arata puterea in slabiciunea mea. Va rog sa nu ma uitati si sa ma ridicati in rugaciuni Domnului nostru in continuare.   Versetul care ma tine tare este Tefania 3:17 „Domnul Dumnezeul tău este în mijlocul tău, ca un viteaz care poate ajuta; se va bucura de tine cu mare bucurie, va tăcea în dragostea Lui şi nu va mai putea de veselie pentru tine.”
Sa ne rugam in continuare pentru Sara, pentru vindecarea si intarirea ei!
Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Vida-Ratiu Camelia

     /  11 Martie 2012

    Raluca, mi-as dori tare mult sa te adaug in lista mea de prieteni de pe Facebook. Profilul meu e privat (din motive intemeiate), fapt care nu iti permite accesul la pozele mele, dar as vrea atat de mult sa vezi ce lucrusoare fac, de multe ori impreuna cu Maia … as trimite si pentru ingerasa ta cate ceva din ceea ce lucrez eu, as fi deosebit de onorata sa fac acest lucru! Va imbratisez cu drag, Camelia

    Răspunde
  2. B.F

     /  11 Martie 2012

    Sara stii ce mi-ai spus fetita mea plecata la varsta de 13 anisori…….
    Tati unde plec eu e cu mult mai bine ,te rog sa nu mai plangi si sa nu te vad trist ,pentru voi e mai greu nu pt mine….! M-am rusinat si am tacut multa vreme!!!!
    Eu as dori sa ramai ce va fi Domnul stie dar esti o marturie vie a ceia ce nu sunt multi !
    Multe sunt neputintele oamenilor nu tot asa este Domnul ,numai ca aici nu le intelegem pe toate .
    Fie ca El sa mangaie si intareasca si pe cei „cu tarie” si pe cei cu nadejde!

    Ps.Pt tatal tau un tata trecut pe aici si prin ce trece el.

    Răspunde
    • Multumim pentru incurajari si rugaciuni! Ne rugam in continuare ca Sara sa se faca bine, sperand ca la finalul tuturor lucrurilor, cu totii sa castigam vesnicia.

      Răspunde
  3. alina stoica

     /  21 Martie 2012

    Povestea Sarei e impresionanta … dincolo de cuvinte. Probabil ca parintii ei au aflat deja despre terapia Gerson. Daca nu, mai jos este un link cu un film despre aceasta terapie. Stiu ca nu trebuie sa crezi tot ce vezi/citesti dar, cine stie? Poate ajuta …
    http://hobbygradina.ro/2012/03/09/terapia-gerson-teorii-conspiratie/#more-7105

    Răspunde

Lasă un răspuns

