Construim dupa model

Am vazut aceasta idee mai demult pe un blog american, din pacate nu imi amintesc exact care. Mi-am spus atunci ca e o idee foarte faina si usor de pus in practica si ieri, pe cand strangeam cuburile imprastiate de S., mi-am amintit sa o pregatesc pentru el.

Am construit niste modele din 2, 3 si 4 piese, si am pus intr-un cos alaturat exact atatea cuburi cat S. sa faca replica fiecarui model.

La inceput S. nu a fost prea cooperant, pentru ca a recunoscut in modelele din cuburi ceea ce obisnuiam sa facem noi cu ele- sediul pompierilor, al politiei si spitalul. Asadar, i-a venit imediat pofta sa se joace cu masinutele. Insa am insistat sa faca mai intai constructiile dupa model si i s-a parut chiar amuzant, ar mai fi vrut sa fie. Mi-a placut cand la al doilea model, cel din piese galbene, dupa ce le-a pus gresit si-a dat seama si a reconstruit bine.

E o activitate de 5 minute, ce poate fi inserata intr-un grup de activitati, si cred ca ar merge si mai devreme de 3 ani.

Spor la joaca!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

