3 in 30- Februarie

Pentru luna ce tocmai a trecut imi propuneam 3 lucruri:

1. 30 de minute de bicicleta in fiecare zi– aici pot spune ca stau cel mai bine: cu exceptia zilelor in care am fost plecata, imi lipsesc doar doua reprize de bicicleta (au mai fost zile in care nu am reusit sa fac, dar le recuparam pe parcurs. O ora de bicicelta insa nu am reusit sa o recuperez). Eu ma declar insa multumita si sper sa continui si in martie acest bun obicei.

2. Doar 1400 de calorii pe zi– faliment total! Februarie a fost bogata in aniversari, musafiri, tentatii culinare…nu, nu mi-am atins scopul nici macar in proportie de 5%. La un moment dat, reusisem sa dau jos kilogramul mult dorit, insa el s-a strecurat repede inapoi. La greutate, luna aceasta am stationat.

3. Doar 2 ore de net pe zi– faliment partial- am incetat sa contorizez dupa primele zile. Partea buna este ca am stat mai putin decat de obicei, petrecand mai mult timp cu familia. De asemenea, nu prea am mai stat noaptea (pentru ca si Cati si-a reglat un pic programul de noapte).

In materie de alte realizari- pot spune ca sunt aproape la zi cu citirea Bibliei (mai am de recuperat ultimele zile, insa pot spune ca a devenit un obicei implementat). Am avut un timp numai cu sotul meu luna aceasta (chiar daca asta a insemnat sa mergem la cumparaturi numai noi doi, deci nimic romantic, totusi a fost ceva faint pentru noi). A fost luna primelor torturi facute de mine, luna reintalnirii multor prieteni dragi, luna in care S. a implinit 3 ani si eu 31…deci, cu toate falimentele de mai sus, a fost o luna grozava!

Pentru Martie imi propun urmatoarele 3 scopuri:

1. O dieta cu 1400 de calorii sau cel putin un kg in minus la sfarsitul lunii.

2. 30 de minute de activitati cu Cati pe zi (faceam si pana acum, dar mai haotic si nu intotdeauna in fiecare zi).

3. O ora de activitati si joaca cu S., in doua reprize de cate 30 de minute in fiecare zi.

Coca, Roxana, Luminita si Iulia- cum stati la capitolul realizari? Dar in privinta obiectivelor pentru martie?

Multa perseverenta va doresc si voua, si mie!

Coca: 1. Meniu saptamanal; 2. Timp de partasie in familie o data pe saptamana; 3. Jurnal.

Luminita: 1. 3 carti si 3 filme; 2. 3 torturi sau feluri de mancare noi; 3. Post miercurea si vinerea.

Roxana: 1. Rutina zilnica; 2. Cursuri; 3. Organizarea pozelor.

Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Deeeci 😀
    Eu am avut:
    1. sa scriu zilnic in jurnal
    2. sa imi fac un calendar de rugaciune
    3. sa fac un calendar de activitati pentru copii

    Ce am reusit:
    Am facut calendarul de rugaciune si am reusit sa ma rog pentru persoanele de acolo aproape zilnic.
    Am facut calendarul de activitati.
    Nu am scris zilnic in jurnal 😦

    Pentru luna aceasta , imi propun:
    1. Sa fac un meniu alimentar pentru fiecare saptamana (ca sa putem economisi cat mai mult)
    2.Timp de partasie in familie o data pe saptamana
    3.Sa scriu zilnic in jurnal (nu am reusit luna trecuta, mai incerc)

    Ce am reusit luna aceasta si ma bucur mult(nu era intre obiectivele scrise, doar in planurile mele): sa avem, noi 3 eu si copii un micut timp de partasie cu Dumnezeu dimineata dupa ce ne trezim. SI de trei saptamani,a cesta este constant (nu am refer la ora noastra speciala de Scoala Duminicala)…acesta este un timp pentru a incepe ziua cum trebuie :).
    Citim din Biblia pentru copii, deja cand spun:”haideti in pat putin”, A. se duce si aduce cartea :), ii intreb cate ceva, cantam un cantecel-doua pentru copii si ne rugam.

    Răspunde
  2. Imi cer scuze pentru ca raspund cu intarziere. Am avut o saptamana plina, nici nu m-am putut atinge de laptop.
    Sa vedem ce mi-am propus si ce am realizat:
    1. Sa imi fac o rutina zilnica – pot sa zic ca aici am reusit cam 60%. Sa spunem ca, pentru inceput sunt multumita. Ramane pe lista si pentru luna martie.
    2. Cursuri de terminat – 0%, esesc total! – cred ca a fost luna prea mica :)-glumesc, cred ca adevarata problema e lipsa unei bune organizari!
    3. Sa scriu constant pe blog – aici sunt multumita, am avut postari aproape in fiecare zi, mai putin sambata si duminica.In aceste zile, de regula, nu ajung sa deschid laptopul.
    Pentru luna martie imi propun urmatoarele:
    1.Sa imi fac rutina zilnica, mai concret sa-mi organizez mai bine timpul.
    2.De data asta, vreau sa ma apuc de cursuri 🙂
    3.Sa selectez toate pozele copiilor, sa le pot scoate si sa le pun in albume – e vorba de vreo 5000 de poze, am ceva de lucru, mai greu imi este sa decid care o scot si care nu, pentru ca toate imi plac, dar fizic e imposibil sa scot atat de multe.

    Concluzie: imi place provocarea, ma motiveaza sa imi ating obiectivele. E o idee grozava, imi da posibilitatea sa-mi analizez viata, sa caut variante mai bune pentru a o imbunatati.
    Felicitari Raluca pentru idee.

    Răspunde
    • Roxana, adevarul e ca si eu falimentez gratios la multe dintre obiectivele propuse. Insa daca ma uit in urma, imi dau seama ca am realizat mai multe decat daca nu mi-as fi propus nimic 🙂 E o tehnica utila, zic eu.

      Răspunde

Lasă un răspuns

