Martisoare

Nu suntem noi mari fani ai zilei de 1 Martie, desi mereu am considerat obiceiul martisoarelor unul dragut. In privinta lor, we go with the flow… Niciodata nu mi-a trecut prin cap sa confectionez martisoare, cu toate ca admiram pe diferite bloguri delicatetea si dragalasenia celor handmade.

Am avut insa nevoie de o idee simpla si usor de pus in aplicare, pentru ca anul acesta am vrut sa le fac bunicelor si strabunicei o surpriza marca S.

Ideea a venit de la Mihaela, kinetoterapeutul lui Cati, care pe langa faptul ca e o terapeuta grozava, mai face si ornamente, felicitari si martisoare decupate sau in tehnica quilling. Ar trebui sa vedeti ce frumos a decorat sala de kinetoterapie (initial am crezut ca e opera unor voluntari straini, apoi m-am bucurat sa aflu ca e vorba de o creativitate autohtona). Ea mi-a dat ideea buburuzelor cu aripi de inimioara. Eu am simplificat pana la extrem ideea originala.

Ce am folosit?

  • hartie colorata (rosie, neagra si coperta unui pliant publicitar inflorat);
  • 3 perforatoare (in forma de furnica, pentru corpul buburuzei, inimioara-pentru aripi si cerc, pentru baza);
  • foarfeca, lipici, carioca neagra
  • diverse snururi de martisor
  • carticica Barni se afla acolo pentru ca asa a insistat S. 🙂

Am perforat mai intai toate elementele (aici S. a fost foarte implicat), le-am lipit, apoi a trebuit sa duc munca de lamurire cu S. sa faca bulinele de pe aripile buburuzelor. El, intre timp, descoperise ce amuzant e sa perforezi inimioare, pe care sa le sufli cu feonul prin toata camera. Dupa ce l-am convins sa lase his personal touch pe martisoarele pentru bunici, am gaurit cercurile si am atasat snururile:

Iata si produsul final, de care eu sunt foarte incantata:

Cu aceste martisoare participam la concursul de primavara de la Bebelogic, si va extind invitatia si voua!

Articol anterior
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Raluca, sunt foarte frumoase,bravo! Sa stii ca mi-ai dat o idee, cand am nevoie de timp, scot rapid uscatorul din dulap si sigur il va tine ocupat muuuult timp pe David 🙂
    P.S: se pare ca nu sunt singura fara somn la ora asta 🙂 eu de la ora 3 fac putin shopping 🙂 am gasit niste joculete interesante la Julia.

    Răspunde
  2. Foarte dragute, Raluca! Succes la concurs!! 🙂 vom fi in concurenta stransa :)))))
    NOi vom face tot martisoare cu buburuze 🙂

    Răspunde
  3. CE FRUMOASE SUNT! SI NOI VOM FACE MARTISOARE DE TOT FELUL.

    Răspunde
    • Vali, abia astept sa vad modelele voastre! Laura Frunza vrea sa faca o revista cu idei de primavara, arunca o privire pe blogul ei.

      Răspunde
  4. Mami de huni

     /  23 Februarie 2012

    sunt f frumoase, felicitari si succes la concurs!

    Răspunde
    • Multumesc, Luminita- oricine va castiga concursul, bucuria mea e la fel de mare- mamele de pe Bebelogic sunt absolut grozave toate!

      Răspunde
  5. Ce idee buna, chiar ma gandeam sa facem si noi un martisor personalizat pentru bunica de 1 martie si eventual si pentru educatoarea preferata a masmarutei. Si poate le facem in timp util sa participam si la concurs:)

    Răspunde
    • JO, e un articol mai vechi de când era S. micut, nu cred ca mai e valabil concursul 🙂 Dar puteti prelua oricând ideea!

      Răspunde
  1. Fluturași, drăgălași de S. și mama lui lucrați « BLOG D'AGATHA
  2. 10 idei de mărţişoare de făcut împreună cu copiii - Totul Despre Mame

Lasă un răspuns

