Despre petrecere…

…adica, petreceri 🙂

Am inceput sa sarbatorim vineri, cu Luminita si familia ei- fara tort de data asta, dar cu mini tartine in forma de inimioara si steluta  (excelente formele acestea multifunctionale de plastilina- multumim inca o data, Sabina!):

Sambata S. l-a avut musafir pe Iusti, un baietel mai mic decat el cu 10 zile (in curand il vom sarbatori si pe el)- si baietii au pictat, au stampilat si s-au jucat cu masini, au alergat, s-au catarat- mai mult S., sau distrat.  Boys will be boys. Pictura cu acuarele si penson a fost o noutate pentru amandoi (am gasit un kit nou cu Winnie the Pooh la magazinul second hand pe care il mai vizitez din cand in cand- planse cu personaje, acuarele si doua pensoane- foarte dragut, si sunt sigura ca si ieftin). Stampilele (imprumutate) au avut mai putin succes, pentru ca S. deja a stampilat mult la viata lui:

La primul tort S. a cam ratat suflatul in lumanari, dar si-a luat revansa la al doilea si al treilea- torturile s-au vrut cu tematica Winnie the Pooh, dar ursuletul acela de martipan nu semana nici pe de parte cu personajul Disney. Cati in schimb, s-a incadrat perfect in peisaj (si daca tema WordPress-ului imi permite sa va arat doar 3 poze pe postare, prefer sa v-o arat pe ea- cute butt!)

Duminica dimineata am sarbatorit cu bunicii si unchiul lui S., iar seara am avut-o invitata pe Teodora– cu care S. s-a inteles mult mai bine decat de obicei, s-au jucat impreuna, s-au alergat, s-au ciocnit si s-au impacat. Am avut pregatite o activitate cu plastilina,  carticele cu Winnie, o poveste cu finger puppets  (doar Teo a dat atentie eforturilor mele, S. alerga prin casa intr-o veselie), iar la sfarsit am pus niste desene cu Winnie pe laptop.

Am sarbatorit 3 zil e si 3 nopti, ca imparatii…a fost foarte frumos. Pentru mine cel mai mare castig a fost incantarea lui S. cand a vazut casa decorata si faptul ca am avut copii musafiri cu care el sa interactioneze si sa se joace. Baietelul de argint a fost mult mai cuminte cu musafirii decat de obicei, desi a consumat  multa energie alergand, escaladand si incercand sa le capteze atentia. Vocabularul lui s-a imbunatatit, are cateva cuvinte „de petrecere” noi, si s-a distrat cu adevarat. Asta e cel mai important.

Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Foarte frumos v-ati distrat!! 🙂 Imi place ca aveti tot felul de activitati…de obicei, la noi, copiii intra in jucarii si nu se mai poate face nimic :)…dar se distreaza de minune si asa….pentru invitati jucariile sunt noi.
    Si Cati vad ca s-a distrat :))
    MI-au placut aperitivele !!
    Inca o data: La multi ani, S!! Esti de acum baietel mare!

    Răspunde
    • Si la noi au fost atacate/rasturnate jucariile, dar si S a contribuit major la asta- are o placere sa le scoata pe toate in mijlocul casei cand vin musafiri…nu ca s-ar juca cu ele dup-aia, nu…

      Răspunde
  2. Frumoase petreceri. Nici noi nu putem face activitati cand e ziua Elenei, cum spunea si Coca, cand vad jucariile nu ii mai intereseaza nimic. Poate cand s-or face mai mari. La multi ani si de la noi inca o data! 😀

    Răspunde
  3. Savin Mihaela

     /  20 Februarie 2012

    La multi ani!!Si pentru Silviu si pt. mamica lui !!
    Ma bucur ca v-ati distrat si sper sa va vad si eu cat mai curand!
    Cu bine,

    Răspunde
  4. ce faaain a fost! iar Cati a fost senzaţională de ziua frăţiorului ei! mi-au plăcut mult mini tartinele:).

    Răspunde
  5. Sa fiti sanatosi si binecuvantati toti patru!
    Minunate minitartinele! Ma bucur inca o data cand vad ce minunatii faceti cu setul de forme pentru plastelina.
    Pentru doritori, ultimele bucati din stoc au acum pretul redus la jumatate: http://famouskidstoys.shopmania.biz/cumpara/plastelina-parfumata-cu-litere-cifre-si-forme-geometrice-2196002

    Răspunde
    • Sabina, multumim inca o data! Voi scrie in curand si despre Fabrica de inghetata- a fost cadoul care a prins cel mai mult la S. din tot ce a primit de ziua lui pana acum 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

