Happy birthday, draga blog!

Dragii mei,

Aceasta postare poarta numarul 500.

Au fost 500 de idei, de ganduri sau de intamplari impartasite cu voi. Cred ca e cazul sa sarbatorim!

De asemenea, maine se implinesc doi ani de cand am dat startul la blog. E adevarat ca in primul an am postat foarte putin, doar la inceput, si abia in decembrie 2010 trecut am hotarat sa schimb macazul si sa dau blogului o turnura educativa. Dar oficial maine se implinesc doi ani, asa ca vreau sa aniversam cum se cuvine- cu un dar de blog.

Impreuna l-am sarbatorit pe S. cand a implinit 2 ani, ati fost alaturi cand s-a nascut Cati si v-ati bucurat de cresterea si progresele ei, mi-ati luminat deseori ziua cu gandurile voastre frumoase. Si, sper eu, cei mai castigati de pe urma blogului au fost copiii (ai mei si ai vostri).

De data aceasta va fi ceva si pentru mamici (bineinteles, pot participa si tatii, care sotie n-ar fi incantata de un cadou?) si pentru pitici: pentru mame- un lapte de corp de la Yves Rocher, pentru copil- „Cartea pentru joc si joaca”, a carei descriere o puteti citi aici.

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare. Giveaway-ul se va incheia maine, pe 18 februarie, seara.

Eu va multumesc ca ati fost alaturi de mine vreme de 2 ani si de 500 de postari, si sper sa srabatorim la fel si la 1000 🙂

 

Articol anterior
Lasă un comentariu

29 comentarii

  1. Hihihi…eu nu comentez pentru giveway neaparat….

    La multi ani, caiet pentru casa mea!! Ne bucuram ca existi! 🙂
    Raluca, eu iti citesc blogul cam de vreo 7-8 luni si de fiecare data am gasit ceva interesant, folositor, induiosator……
    Asteptam si tortul! 😀

    Răspunde
  2. La multi ani si la cat mai multe postari! Va urmarim de cand ati inceput cu scoala de acasa si in fiecare zi intru pe la voi sa vad ce activitati frumoase ati mai facut. Blogul e o adevarata inspiratie pentru mine.

    Răspunde
  3. pai daca este vorba de party, tort si sarbatori ma alatur si eu. Este minunat ce scrii tu pe aici, si de cand am descoperit blogul, mereu arunc cate un ochi (oricum ma anunta cand postezi ceva 😉 ) sa vad ce sa mai fac cu mandra mea de 3 ani, si cum mai progresati. si asa suntem si eu si ea tare fericite cand avem ce sa facem impreuna. suntem ca 2 ‘fetite’ nerabdatoare sa vedem cu ceidei mai vii. multumim ca impartasesti cu si noi si cu toti ceilalti trairile tale si mai ales ca inveti tu, ptr ca noi sa invatam de la tine. La cat mai multe postari folositoare tuturor si multa sanaate si fericire ptr tine si familia ta.

    Răspunde
  4. La multi ani! Eu iti multumesc pentru toate ideile, jocurile, gandurile si pasiunea ta! Eu imi incep ziua citind postarea ta si simt ca-mi incarc bateriile! Multa sanatate pentru voi toti si pofta de joaca!

    Răspunde
  5. Ma bucur enorm ca te-am descoperit. Nu chiar de la inceputurile blogului dar la timp pentru D care creste si acusica incepem jocurile educative. Esti o sursa foarte buna de inspiratie atat in ce priveste jocul si joaca cat si prin credinta ta.
    Multumim

    Răspunde
  6. Viorica

     /  17 Februarie 2012

    La Multi si Binecuvantati Ani!
    Nici nu stiam ca faceti tocmai 2 ani de blog, pentru ca eu v-am descoperit de abia 2 luni. Insa vreau sa va multumesc ,cu aceasta ocazie, ca existati. De cand v-am descoperit am inceput si eu sa fac cateva activitati cu copilasul meu de 1 an si 6 luni. Mi-am comandat si eu cartile si jucariile recomandate aici, si pe alte bloguri care fac scoala acasa timpurie, si incet incet adunam si alte materiale de prin casa, si facem cateva activitati specifice varstei baietelului. Va multumim ca ne impartasiti si noua ideeile, succesele, si activitatile pe care le faceti cu copii.
    Multumim si de darul de blog
    (am comentat logandu-ma cu adresa de google a sotului, ca eu nu am, si fara am vazut ca nu se poate, ori eu imi doream foarte mult sa va multumesc intr-un comentariu)

    Răspunde
  7. Multi ani traiasca…multi ani traiasca…..LA MULTI ANI!!!!
    Felicitari! Sa o tii tot asa 🙂 Eu am descoperit blogul tau cam in perioada cand am inceput sa scriu pe blogul meu asa ca esti printre primii „prieteni” virtuali pe care mi i-am facut 🙂 Sunt cateva bloguri unde intru de cate ori deschid calculatorul,evident ca al tau e printre ele 🙂
    La multi ani si asteptam sa-i aniversam si pe urmatorii…;)

    p.s.: am scris comentariul fara intentia de a participa la concursul tau, pur si simplu asa e realitatea de partea cealalta a….ecranului :)))

    Răspunde
  8. Alexiss

     /  17 Februarie 2012

    La multi ani!

    Răspunde
  9. Roxana Rusu

     /  17 Februarie 2012

    La multi ani ” Caiet pentru casa mea”.
    Raluca, blogul tau m-a inspirat, m-a invatat cum sa ma joc cu copilasii mei, altfel decat o faceam inainte, educativ.
    Pot sa spun ca mi-a schimbat viata si nu exagerez. Am invatat care sunt prioritatile in viata, ca iubirea e TOTUL! Nimic nu conteaza mai mult decat familia. Sunt doar cateva exemple, crede-ma ca as putea continua – lista e lunga 🙂
    E plin de idei folositoare. E cald si frumos organizat.
    Deja si la noi se face 1 an de cand va vizitam, zi de zi, in fiecare dimineata.
    Pe scurt, imi place acest blog!
    Mi-as dori sa intru aici, sa citesc sfaturi si peste 10 ani, cand ne vom „lupta” adolescenta.:)

    P.S: vai, ce mi-a ramas gandul la tortul tau. Iti propun o provocare: sa mai faci unul si pentru blog, il trimiti impreuna cu cadoul, pe vremea asta sigur rezista 🙂

    Răspunde
  10. Cristina N

     /  17 Februarie 2012

    Eu te-am descoperit de curand, am gasit multe articole care imi sunt de folos. Asa ca sper din suflet sa ajungi cand mai repede si la postarea 1000.

    Sanatate!

    Răspunde
  11. Cristina N

     /  17 Februarie 2012

    „sa ajungi cat mai repede”, scuzati greseala….

    Aaaaa… si „la cat mai multi ani!”

    Răspunde
  12. Adina_B

     /  17 Februarie 2012

    La multi ani, blogule drag, la multe postari frumoase, matusa draga! 🙂 🙂 🙂

    Răspunde
  13. Carmen

     /  17 Februarie 2012

    La multi ani! si la cat mai multe postari cu idei educative si creative!

    Răspunde
  14. Mami de huni

     /  17 Februarie 2012

    La multi ani sanatosi si inspirati! O facem lata si la postarea 1000 🙂

    Răspunde
  15. Cristina T

     /  17 Februarie 2012

    LA MULTI ANI !
    Ne esti de mare folos si noua prin postarile tale 🙂 si da..esti printre blogurile pe care le verific des, curioasa si bucuroasa de fiecare data cand citesc cate ceva din ceea ce ne imparatasesti !
    Multumim ca esti o binecuvantare pentru noi !
    Pupici , sanatate si la cat mai multe binecuvantari pentru si prin voi !

    Răspunde
  16. Savin Mihaela

     /  17 Februarie 2012

    Ma bucur mult pentru acest moment de „bilant”, dar si de sarbatoare!!

    Chiar daca nu am facut multe comentarii, am citit aproape tot ce ai postat si am tinut cont de sfaturi dar si de cererile de rugaciune exprimate sau nu!

    Iti doresc sa ai multa inspiratie, perseverenta si timp pentru a continua munca !!
    Pupici pentru tine si cei dragi ai tai!!
    MIMI

    Răspunde
  17. Florina

     /  17 Februarie 2012

    Iti multumim si noi draga Raluca, pentru cele 500 de postari si pentru cei doi ani plini de idei minunate! Si cel mai mult iti multumesc copilasii nostri care au avut cel mai mult de invatat cu ajutorul blogului tau… 🙂

    Răspunde
  18. Flori Radu

     /  17 Februarie 2012

    Si eu la party! 😀
    La multi ani, „Caiet pentru casa mea”.
    Multumim pentru ideile educative si creative pe care nu le-ai sugerat!
    La cat mai multe postari inainte!

    Răspunde
  19. La mulți ani bloguleț! Să crești mare și să ne înveți cât mai multe 🙂 Dorim cât mai multe postări, și multe bucurii pentru proprietarea blogului 🙂

    Răspunde
  20. Adela

     /  17 Februarie 2012

    La multi ani ,blogule!Raluca sper sa ai parte de multe multe alte bucurii din partea tuturor si sa faceti multe multe alte activitati educative.
    Postarea noastra este doar o urare!

    Răspunde
  21. Raluca, la mai multe posturi, sfaturi utile si sarbatoriri impreuna cu noi. La multi ani blogului tau!
    Eu nu particip la giveaway :).

    Răspunde
  22. lucy

     /  18 Februarie 2012

    wow, La multi ani!
    am intrat azi pe blog si ce sa vezi, o tineti intr-o sarbatoare incepand cu frumusica Cati si tortuletul de 14 feb ,ziua blogului si a lui S. ,iti spun doar ca a bucur si iti doresc cat mai multe postari care sa ne ajute in continuare sa crestem mari 🙂
    am notat cartea, si s-ar putea saptamana asta sa fac o comanda mai mare pe net, pt ca am o lista intreaga asa ca nu ma lua in considerare pt giveaway.
    va pup!

    Răspunde
  23. La multi ani, Caiet plin de idei! Sa cresti mare, mare!

    Răspunde
  24. La cat mai multe postari, pline de entuziasm, buna voie si veselie, asa cum „sade bine” pentru un blog al copilariei si familiei!

    Răspunde

Lasă un răspuns

