Happy Valentine’s Day- II

WordPress-ul imi face figuri, si postarea cu Cati mi-a intrat de doua ori 😦

Dar daca tot suntem aici, va povestesc despre primul tort din viata mea- pe care l-am facut pentru sotul meu pe 14 februarie. Suntem foarte obositi amandoi, el munceste foarte mult, iar acasa este un tatic extraodinar de implicat, si m-am gandit ca e cazul sa ii multumesc asa, mai dulce. Nu e o reteta complicata- stiti ca eu nu ma complic in bucatarie- tort cu blat de piscoturi inmuiate in lapte, crema de Finetti/Nutella frecata cu unt, rondele de banane si un strat de crema la mijloc, crema si ciocolata rasa deasupra:

In farfuria rosie sunt cartofi copti taiati cu formele de la prajituri (i-am taiat inca pe cand erau cruzi)- in forma de floare, ciupercuta, ursuleti (inimioara nu am mai gasit-o la timp). Mi-as fi dorit ca formele sa fie un pic mai mari, dar cred ca e o idee buna si pentru o petrecere de copii. Biletelul rosu din hartie glasata e o coproductie S.-mami.

Nu puteam trece mai departe fara sa va povestesc de primul tort, nu?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Domnul să vă ocrotească pe toți. 🙂

    Răspunde
  2. hey hey, dar sectiunea unde este ?

    Răspunde
  3. Foarte frumos! Cred ca taticul a fost foarte incantat. Mi-ati facut pofta de
    ceva bun, ma gandesc ce desert sa fac azi.

    Răspunde
    • Taticul a fost mai mult decat incantat- e doar prima oara cand in rasfat cu un tort facut de mine- iar la el, saracul (spun saracul ca nu si-a luat o bucatareasa pe cinste), dragostea chiar trece prin stomac.

      Răspunde
  4. Roxana Rusu

     /  16 Februarie 2012

    Ce bine suna descrierea. Cred ca ti-a fost mila de noi si nu ai mai postat si sectiunea :)?!

    Răspunde

Lasă un răspuns

