Maimute in echilibru

Tot Cristina si Roy ne-au adus din Anglia un joc pentru S. (pe cutie scrie 3 ani+, si cred ca de data asta se potriveste) – jocul maimutelor care trebuie sa stea in echilibru. Ele se agata de crengile unul copac (coroana acestuia se tine de tulpina intr-un magnet). Copiii trebuie sa agate cat mai multe maimute de coroana copacului, inainte ca acesata sa cada in lacul cu crocodili. S. se amuza cand cade coroana, dar nu are rabdare inca sa joace tot jocul.

Noi mai si improvizam, incercam sa numaram maimutele, agatandu-le pe o sfoara…asta daca are S. chef 🙂 Mai tarziu S. se va putea juca cu prietenii lui, e un joc care se poate juca cu 2-4 jucatori.

Multumim pentru alegerea inspirata, Cristina!

Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. valentina

     /  9 Februarie 2012

    Imi place jocul vostru. Ce norocoasa esti cu asa prieteni ! Am vazut jocul si pe la noi dar parca e cam scumpisor. Am comandat cateva jocuri de la juliatoys sa vedem cum or fi. Spor la joaca.

    Răspunde
    • Asa e, Vali, si eu zic ca sunt norocoasa 🙂 Obisnuiam sa ii dau Cristinei o suma (nu foarte mare) si ea, in plimbarile de shopping pe la charity shops sau magazine cu reduceri mari, alegea jocuri educative, carti, cd-uri si alte chestii care i se pareau ei potrivite pentru S. asa ne-am imbogatit biblioteca, colectia de jocuri si de materiale pentru arts and crafts. Ea se specializeaza acum pe early education, are experienta cu copii mici si niciodata nu ma-y dezamagit alegerile ei. E o super tipa 🙂 Si am vazut si eu jocul pe un site, destul de scump, dar 6 lire (cat a dat ea) nu mi se pare o suma fabuloasa, chiar merita.

      Răspunde
  2. Bună Raluca,
    Nu m-am putut abține să nu îți acord un premiu special pentru blogul tău! Deci calc regulamentul și îți acord premiul pe care îl găsești pe http://floridemandarin.wordpress.com/2012/02/09/primul-meu-premiu-de-blog/
    Felicitări drăguța!

    Răspunde

Lasă un răspuns

